Jump to content
PyroForum.nl

Hey Allen:)


Recommended Posts

Hey iedereen!:lol:

Ik ben(nickname) Boerepummel, ben 17 jaar en heb al aardig wat geëxperimenteerd met Pyrozaken.
Omdat ik nu serieuzer en moeilijkere dingen wil gaan proberen ben ik gaan zoeken en kwam bij dit forum uit.
Ik vind het een erg goed informatief forum en de leden lijken mij erg vriendelijk dus ik dacht "DAAR HOOR IK BIJ!!" dus vandaar mijn registratie!

Ook wil ik alvast mijn excuses maken voor eventuele spellings fouten die in dit bericht zitten en mogenlijk in mijn volgende posts komen, maar ik heb Dyslexie dus vandaar!(hoop dat het jullie niet teveel stoort)(en dat het niet onder de regel betreft spelling valt!)

Groetjes,

Boerepummel

Link to comment

Ik ben een eindwerk aan het maken over dyslexie, en wat opvalt op dit forum is dat iedereen er zo wat last van heeft. Mischien een intressant onderzoek :lol: . Mischien heeft het te maken met giftige dampen haha.

In ieder geval welkom :), vertel eens wat je zo al gedaan hebt.

Link to comment

hahahah:P nou bij mij heeft het temaken met het zuurstofgehalte bij mijn geboorte:)
maar als je er nog dingen over moet weten?

over het algemeen zijn het zaken waar volgens de regels niet over gepraat mag worden, maar ik heb niet kruit uit een rotje gehaalt en er zelf een "rotje"van gemaakt om het maar even zo te zeggen:)

Link to comment

Moet binnekort wel een dyslecticusinterviewen :)

Ja ik denk dat er niemand is hier die vroeger niet eens wat kwell dingen gedaan heeft. Ik zwijg over mijn zotte jaren. :lol:

Edit, er is dus echt een verklaring voor dyslectische pryotechniekers (ben er zelf ook een) mensen met dyslexie hebben een geweldig technisch inzicht. En zijn dus zot op techniek.

Edited by danny db
Link to comment
Ook wil ik alvast mijn excuses maken voor eventuele spellings fouten die in dit bericht zitten en mogenlijk in mijn volgende posts komen, maar ik heb Dyslexie dus vandaar!



Zelf ben ik ook zo dyslectisch als wat, daarbij heb ik ook nog een forse dyscalculie, een echt excuus is het dus niet. Je zult niet snel afgerekend worden op het foutief spellen van hele moeilijke woorden. Maar goed leestekengebruik, hoofdlettergebruik en nette zinnen maken horen er nou eenmaal bij.

Owjah, niet te vergeten: welkom! Edited by pyrobass
Link to comment

HAhahahaha! iedereen heeft hier Dyslexie!hahahahaha!
En mij mag je gerust interviewen(gaan al gelijk van die rot woorden om te spellen gebruiken:P) maar dan moet je maar ff gilletje geven:)

P.s. frans is voor dyslecten een makkelijke taal dus dat kan wel kloppen dat je daar een 8 voor staat:P, ik stond zelf (tot ik het ging laten vallen, een 7,6.
Engels daarin tegen is een hele moeilijke taal voor mensen met dyslexie, spreken en verstaan zijn daarintegen over het algemeen wel weer hele sterken punten bij mensen met dyslexie.

Edited by Boerepummel
Link to comment

Ik heb 4 uur frans op de week, en ik kan je zeggen FRANS IS ECHT NIET MAKKELIJK :lol: .

Ik heb er meestal last van bij een vreemde taal. Om even nog wat theorie te geven, dyslectische mensen krijgen lees & schrijf problemen als ze gedesorienteert zijn ( ik raak best wel verward van frans). Wij zijn dus sneller verward net doordat wij heel goed in technisch denken zijn en we in 3 dimensies denken.

Zitten we al een 8 dyslectici? :)

hé m'n eerste post hier die niets met vuurwerk te maken heeft.

Link to comment

Ja volgens mij wel, ik weet zelfs dat er nog meer zijn:P

Vreemde talen gaan mij wel redelijk goed af vergeleken met andere dyslectici, alhoewel engelse spelling nog wel eens problemen opleverd. Ik heb soms meer last van mij motoriek, voetballen en andere balsporten kan ik ook niet goed. Technisch denken kan ik wel goed :lol:

zullen we maar even weer ontopic gaan?

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...