Jump to content
PyroForum.nl

Zena Trophy


Jason

Recommended Posts

Hee allemaal,
Ik ben gisteren naar de zena trophy geweest, flink kou geleden.
Maar ik vroeg me af wie van jullie er ook was. Ik heb alleen maar mensen van avp gespot.
Ik vond het jammer dat ik niet eerder met jullie afgesproken had om te meeten daar.
Komt ook omdat ik zelf uiteindelijk niet mee heb gedaan, anders had ik wel eerder reclame gemaakt.

Nou het was gezellig in elk geval. het bijzonderste wat ik heb gezien waren die crackling rollen, erg mooi.
Maar als je die thuis op de grond legt in plaats van op hangt zal het effect een stuk minder zijn. Verder waren er wel heel goeie starmines in het rose en echt super hoog , een metertje of 30 denk.
Voor de rest met de wedstrijd was wel leuk ,maar ik sta dan nog altijd zo van.. dat kan ik beter . dus ja .
En helaas heb ik de eind finale niet gezien, omdat ik gevlucht was voor de kou. Maar ook hoewel heel mijn hoofd vol asresten zat vond ik toch dat we te ver van het vuurwerk afstonden, en dan geef ik er al niet veel meer om. En ook de 4.5 miljoen klapper op een afstand van 40 meter bekijken is ook maar saai, op een afstand van 10 meter is dat natuurlijk veel sensationeler. Ik vond het showtje van pyro frans (theo) wel goed in elkaar zitten. Respect!! Maar ik blijf erbij, ik heb nu voor de zoveelste keer consumenten vuurwerk show/ wedstrijd gezien, maar op zo'n afstand valt dat altijd tegen, maar goed dat die mannen van zena af en toe wat proffesioneel spul er tussen door gooiden, dat was weer wel echt genieten.
Als iemand is geweest en het volgehouden heeft tot de eindfinale , en daar beeld materiaal van heeft ?? Samen delen.

Groetjes Jason.

Link to comment
Voor de rest met de wedstrijd was wel leuk ,maar ik sta dan nog altijd zo van.. dat kan ik beter . dus ja .


Waarom doe je dan niet mee? Misschien krijgen we het dan wel zo ver dat je wat gesponsord wordt voor wat reclame ofzo. :o

Ik was er in ieder geval niet en het zou wat ver zijn voor mij om te komen ook. Maar beeldmateriaal of iets dergelijks is altijd gewenst. Ben best wel eens benieuwd wat daar zoal te zien is.
Link to comment

IK zei al uiteindelijk heb ik zelf niet meegedaan. had wel vorig jaar ingeschreven ,maar toen ging het niet door.
Maar sponsor heb je niet nodig zena betaald het vuurwerk tot 400 euro . Maar een mooie jas of trui van pyroforum ,had ik wel gedragen als je dat wilde sponsoren.
Ja ik woon dichtbij exact 22.7 km.

Jason.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...