Jump to content
PyroForum.nl

Poster Periodiek Systeem


Ignes

Recommended Posts

Beste Allemaal,

Als die-hard scheikundestudent... :huh: ben ik op zoek naar een gave poster van het periodiek systeem om in mn kamer aan de muur te hangen. Verschillende posterwinkels hebben wel iets in die richting, maar dan heb je iets redelijk saais (symbool, nummer, massa, gekleurd per groep).

United Nuclear verkoopt deze poster, die vind ik echt héél tof. Maar helaas nemen deze mensen geen bestellingen uit Nederland aan. Dus mijn vraag aan jullie: wie weet waar deze (of soortgelijke) poster te krijgen is?!

Alvast bedankt

Link to comment

Thanks T :huh:

Mja ik weet het, dat is dan ook meteen het probleem met m'n studentenbudget. :D Rond de €50, en dan liefst een formaat van 100*60cm... of groter :P Het mag ook duurder zijn want het is wel iets wat ik echt wil hebben, maar dan ga ik moeten sparen...

Als ik hem zelf laat drukken zou het lukken, maar die online poster van 3k*1,5k pix is niet groot genoeg dan (300dpi geeft max 25*13cm "poster")

Dat idee van die suppliers is ook wel iets om te proberen inderdaad :P

Edited by Ignes
Link to comment

Ik zou die afbeelding op een stick zetten en op van dat posterpapier laten afprinten door de kopie-speciaalzaak in je buurt :P, dat maakt het wat goedkoper...

Ik heb ook een poster hangen in m'n labotje, niet heel groot, ondertussen al wat gekreukt en aangetast door vocht, maar wel met allerlei toepassingen en afbeeldingen van de elementen:

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...