Jump to content
PyroForum.nl

Ik Ben Nils


Guest Nils

Recommended Posts

Hallo ik ben Nils.

Vanaf ik me kan herinneren heb ik al een passie gehad voor vuurwerk. Vooral de ambacht en kunst die erachter zit.

Edited by Nils
Link to comment

Je was wel aardig actief op chemixtry ofniet? Ik herken je naam in ieder geval wel.

Ik zie steeds meer leden van chemixtry hier.
Wel grappig, want ik denk dat die leden allemaal vonden dat dit een beetje een forum met aardig wat kewls was. En sinds chemixtry een beetje doodbloed worden ze toch hier maar lid.

Ik probeer je niet aan te vallen ofzo hoor, het is gewoon iets wat ik constateer.
Ik hoop dat je een beetje kan bijdragen aan dit forum en behalve kennis ook eens wat laat zien in de vorm van foto of film, dat maakt het een stuk interessanter. Iets waar het op chemixtry wel een beetje aan ontbrak vind ik.

edit: en welkom natuurlijk :huh: !!!

Edited by ener
Link to comment

Welkom op het forum!

Ik ben blij dat er de laatste tijd een aantal verder gevorderden zich aanmelden, waaronder jij, wat ik constateer uit je posts. Zo kan ik ook nog een beetje bijleren over de kunst genaamd: pyrotechniek. Ik ben namelijk nog niet zo ver gevordert al heb ik al aardig wat basiskennis.

Nogmaals, welkom.

Link to comment

Ik denk dat het voor iedereen heel belangrijk is om GOED na te denken bij wat je aan foto en filmmateriaal hier post... De politie is niet gek. En om jezelf te bewijzen tegenover andere members zijn er andere manieren. En ja, ik kan het weten. Dus, tip van flip.

Link to comment

Och och alsof een filmpje van een pyrotechnisch device wat uitmaakt. Iedereen snapt wel dat je hier geen HE's moet gaan plaatsen en die zien we hier ook amper, dus je advies lijkt me overbodig.

Misschien gaat het bij jou om het bewijzen van jezelf, maar bij mij niet. Ik denk dat iedereen graag films en foto's ziet.

Link to comment

En ik denk dat een bepaalde groep members deze sectie gebruikt om zichzelf te bewijzen tegenover de rest. Ik bedoel, kijk nou eens wat voor knutselprut er tussen staat.... Dat hele hoofdstuk is alleen maar aanzetten tot knutselwerk waar beginners nog helemaal geen verstand van hebben. En mijn grootste punt, als je gepakt wordt door de politie is het eerste wat ze doen je IP-nr natrekken en je op een smerige slinkse manier confronteren met alle foto's en filmpjes die je gepost hebt. Het wordt vroeg of laat tegen je gebruikt, vooral als het zeer amateuristisch knutselwerk is. Geloof mij nou maar, houdt je vuurwerk enz lekker voor jezelf en praat er alleen over. Dan kan je het altijd ontkennen. En de politie vindt jouw vuurpijltjes en 2'' bommetjes WEL interessant, want ze kunnen het niet hebben dat jij kennis bezit die zij niet hebben. Nogmaals, ik kan het weten. Ik heb het namelijk aan den lijve ondervonden hoe ze te werk gaan.

Link to comment

Welkom Nils!

Om een of andere reden denk ik niet dat je het hier een lange tijd gaat volhouden. Niet vanwege de inhoudelijke dingen die je hebt verteld, maar vooral vanwege het weg-editten van al je posts. Ik weet niet om wat voor reden dit gedaan is, maar het is niet zo fijn. Ten eerste vallen er items uit de discussie weg waardoor het geheel onleesbaar wordt en we zelf maar iets moeten invullen. Ten tweede is het jammer dat iemand met zo veel ervaring het schijnbaar niet wil delen.

Ik weet niet wat je reden tot het editten was. Deze zal best goed zijn. Hopelijk kun je het hier nog een beetje verklaren.

Link to comment
×
×
  • Create New...