Jump to content
PyroForum.nl

Shells Van Onze Jaarwisseling


ener

Recommended Posts

Ik kan het tweede filmpje niet openen om een of andere reden. Die eerste vind ik mooi. Vooral de spolette met titanium vind ik mooi gedaan, die heb ik nog niet betrouwbaar genoeg getimed gekregen tot nog toe.

Je kunt je filmpjes ook uploaden naar Youtube.com, en dan de player embedden in het forum. Dat scheelt accountruimte op het forum, en je hebt er meteen een flashplayer bij. Daarvoor moet je onder het venster waar je je reply tiept, bij 'Bericht Opties' de instelling 'HTML-On' of 'HTML-Aan' selecteren. Dan plak je de HTML code van de Youtube pagina in je bericht, en dan staat er in je post een videoplayer.

Voor bestanden die meer dan 10MB of 10 minuten zijn kun je de Youtube Uploader gebruiken. Zie hier.

Edit: Hij doet het nu wel :S . Hij is lekker groot en lekker hoog. Die stars waren Red Star #3 neem ik aan? Waarmee waren ze geprimed?

Edited by miech
Link to comment

Met youtube vind ik de kwaliteit nogal achteruit gaan, maar ik heb een account dus ik zal eens kijken wat ik kan doen.
De Redstar #3 zijn met Mealpowder NC-lak geprimed.

Voor lift meestal pulverone, soms BP .En voor de break gecoate rijstevlies hulzen.

Edit: Net het filpje op youtube gezet en de kwaliteit is nog wel redelijk :huh:
Dit is een TT44 Shell met een grote TT44 ster (3cm doorsnee) op de shell geplakt.

Link to comment

:huh:
Het is altijd een beetje testen om te kijken welke sterren wel en niet te combineren zijn.
Ik vond op mijn andere camera nog een filmpje van een rode shell. We hadden in totaal 3 rode shells. Ik vond de rooie wel de minst mooie, ik denk dat de sterren te groot waren waardoor er te weinig in konden.

We hadden 1 shell met alleen paarse sterren, die was echt geweldig, maar omdat ik allemaal paars uit de mortier zag komen dacht ik dat het een flowerpot was. Het bleek een 16mm ster te zijn die aan de buitenkant geplakt was. Ik had de camera al uit toen hij los barstte.

Link to comment

Ho man die filmpjes zijn echt meesterlijk...
De break van die 4" met rode stars is echt breed, super mooi.

We hadden 1 shell met alleen paarse sterren, die was echt geweldig, maar omdat ik allemaal paars uit de mortier zag komen dacht ik dat het een flowerpot was. Het bleek een 16mm ster te zijn die aan de buitenkant geplakt was. Ik had de camera al uit toen hij los barstte.


Echt spijtig, die star plakte daar toch niet toevallig of was je het vergeten?

Toch mijn complimenten

Gr33tzz Edited by dieselpower
Link to comment

De paarse 16mm ster zat aan de onderkant geplakt, die hield de druk totaal niet, ook was de doorvoer niet dmv een spolette maar gewoon visco in kraft gerold. Alle andere hadden een Ti-spolette, en tja die vallen wel op. Ik was de paarse ster aan de onderkant ook alweer vergeten. Toen ik al het paars uit de mortier zag komen dacht ik meteen van; kut... flowerpot.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...