Jump to content
PyroForum.nl

Pyro Meeting


mr.stijntje

Recommended Posts

Goedendag,

Allereerst heb ik een boodschap voor eenieder die zijn filmpjes bewerkt met Microsoft Windows Moviemaker..
GRAF aan Microstfu!

Dank u.

Hierop volgende wil ik u mededelen dat afgelopen zondag, drieëntwintig december 2007, een pyromeeting heeft plaatsgevonden in huize Yellowcard. Aanwezig hierbij waren: mr.Stijntje en Yellowcard.
Uiteraard is hieruit het een en ander aan hoog energetische kunst voortgekomen. Kennende de naam: Shells.

Al het gemaakte is met behulp van een digitale fotocamera geregistreerd, en vandaag heeft mr.Stijntje zijn volle ochtend gespendeerd aan het bewerken van den film. Deze bezigheid op zich kostte nog geen halfuur uiteraard, maar helaas werkte hetgeen aan programmatuur niet geheel mee.

Tot zijn grote spijt, heeft mr.Stijntje er anderhalf uur over gedaan, om een bug uit het filmpje te halen. Voor de geïnteresseerden: er zat een fout in het fragment van de 3" D1 shell. Handmatig moest mr.Stijntje frames verwijderen, om de fout op te sporen.

Uiteindelijk, tot eenieders grote vreugde, heeft het filmpje dan alsnog hier kunnen verschijnen.

Yellow_mrStijntje_meet07.wmv
Aangeraden een confortabele houding aan te nemen, en het filmpje op volledig scherm te aanschouwen.

Ik dank u allen voor uwen aandacht.
Hierna volgt ruimte voor eventuele vragen of opmerkingen.

Met Vriendelijke Groet,
mr.Stijntje

Edited by mr.stijntje
Link to comment

Die 4" had ik al gezien, maar die blijft erg mooi.

Misschien kun je volgende keer de peanut shell beter met een kleine spolette ertussen maken, en dan goed vastlijmen met houtlijm. Dan heb je een betrouwbare ontsteking, en zitten de shells stevig aan elkaar vast.

Ik neem aan dat de break bestond uit de verschrikkelijk snelle pulverone van Yellowcard?

Ennem, LINUX FTW!!! :huh:

Link to comment

Ik heb een man gekend die vond eens een "vuurwerkbal" bij zijn dochter op zolder en dacht dat het wel veilig was om hem af te steken, zijn dochter wist niet waar het "ding" voor was.
Hij heeft alleen zijn duim en pink nog. deze man was in de 50 has een eigen zaak met meer dan 6 man personeel en kwam bij mij niet als avontuurlijk over.

Recentelijk heb ik een shell verkeerd om in de buis gehad, jaja je bent een rund als je met vuurwerk stunt :huh: en die ging ook niet af. (was een test shell waarbij ik de lift charge apart had)
Deze heeft ook een nacht in het weiland gelegen. de volgende dag heb ik een half uur moeten zoeken en heb hem 3 dagen laten drogen. Ik heb besloten om hem ongeprimed af te vuren om te kijken of de spoulette ook ging. Nou reken maar dat ie ging.

Edited by Piet
Link to comment

Ik had laatst ook een payload die niet afgegaan was. Ik heb de volgende dag gezocht en gevonden, was helemaal droog terwijl het de hele nacht flink geregend had. Als je hem terug vind heb je ook weer wat om af te steken, maar in sommige situaties is het natuurlijk erg moeilijk terug vinden.

Wel een goeie break die 4" wat voor burst lading had je er in? Hij leek niet zo hoog te gaan, klopt dat?

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...