Jump to content
PyroForum.nl

Waar werd jij vandaag chagrijnig van?


morpheus

Recommended Posts

Gisteravond vloog er midden in mijn keuken een pannetje met 70 gram rocketcandy in de hens. Ik was zo dom om na toevoeging van de oxidator opnieuw de pan op het vuur de zetten.Ik ben twee uur bezig geweest met schoonmaken, van plafont tot vloer, aangezien alles onder de zware stukken zat. De muur moet deze week nog even opnieuw gesaust worden.

Vanochtend nog even (op een veilige manier) 70 gram van dezelfde compo gemaakt, en in 3/4 inch buisejs gepropt, en er eentje van afgestoken. Het kreng bleef lekker aan de grond staan spuiten... :P

Tjah, daar word je best shaggie van.. :(

Link to comment

Zo, daar waren je ouders zeker niet zo blij mee? :blink: Heeft het voor jou nog verdere gevolgen dan veel schoonmaakwerk? Ouders in paniek, niks meer mogen etc?

Ik werd vandaag chagrijnig omdat ik mijn bed uit moest, omdat er visite zou komen. Ik werd om twee uur wakkergemaakt en ik wou nog wel even slapen. Mocht niet. Toen kwam de visite pas na meer als 2 uur aankakken. Het ware ooms en tantes en ze kwamen even ons "nieuwe" huis bekijken. (We wonen er al 1,5 jaar ongeveer.) Dus hun een rondleiding door ons huis gekregen, gingen ze meteen weer weg. :P Ben ik dus voor mensen die nog niet eens een kwartier in ons huis waren uit mijn bed gekomen! :P Gaan ze ook nog commentaar leveren op mijn kamer, die een dikke zooi is. :P
En natuurlijk komen er daarna weer de roddels. Wij hebben een behoorlijk groot huis, nieuwgebouwd, veel zelf aan ontworpen.
"Ja, die familie *Mr.Paplu's achternaam* die heeft een groot huis, die zijn hartstikke rijk, en ze hebben zoveel geld, en ze geven nooit geld aan iemand anders, en ze hebben wel zoveel op hun bankrekening, etc."
Ik bedoel, ja we hebben een groot huis, maar dat zegt toch niks over hoe rijk we wel niet zijn? Als ons geld zit in het huis. :(

Hier werd ik dus chagrijnig van. Owja, en van die junk die gisteren zo irritant deed.Ik de stad in met een hoopje vrienden. Uiteindelijk was ik nog met 2 (behoorlijk knappe:P) meiden over. Komt er 1 of ander pillenslikkende, pepsnuivende klote junk, die ik jammergenoeg ook vaag ken, naar dat ene meisje toe, gaat een beetje tegen haar aan staat rijden enzo. Ben ik dus de hele avond bezig geweest die kerel van haar af te houden. :P

Link to comment
  • 2 weeks later...

Mijn internet verbinding zit ook niet echt mee. Eerst Wanadoo, internet viel 10 keer per dag uit, dat modem was een belachenlijk onpraktisch model met de aansluitingen aan alle kanten. Dus overgestapt naar UPC. Niks mis met het modem en alles aangesloten. Nu download ik ook wat torrentjes en die download speed is echt om droevig van te woorden. Over een bestandje van 4MB en met een stuk of 50 seeds deed ik een HALFUUR(!!!) :P Op dit moment download ik een aantal bestanden met een maximale snelheid van 30kb/s. Hier even een bijgevoegde screen:

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...