Jump to content
PyroForum.nl

BP pijl met payload

Guest meatyke

Recommended Posts

Guest meatyke
Posted

Hoi iedereen, ik heb nog maar eens een pijltje gemaakt. :)
14 gram Meal als stijglading, Breakcharge ongeveer 5 gram Meal.
Er zitten +/- 10 White Comet #2 stars in.
Eindstoppen bentoniet

Id: 1.7cm
Nozzle: 4mm
Core: Half door de pijl

IMGP3129.AVI

De knal kwam iets te vroeg :P

Enjoy it! ;)

Greetz

Posted

Leuk gedaan!
Alleen wat jammer is dat niet alle 10 de sterren te zien waren (mischien had je beter ook even kunnen wachten tot het donker was of kon je niet wachten want dat probleem ken ik wel :P) alleen waar is de foto? voor de rest ga zo door!

P.S. Wat mischien leuk is om te lezen is me net nieuwe tutorial over bp rockets met report hij staat bij links en docs op het forum.

Guest wolkje
Posted

Die is wel mooi :P.
Alleen gaat de break te vlug af waardoor de shell ontploft tijdens de stijging van de pijl.
het perfecte moment is de break af te laten gaan an de pijl net stil hangt in de lucht, maarja wat is perfect ? ;)

Doe zo verder zou ik zegge :)

Guest meatyke
Posted

Waarom ik hem zo vroeg afschoot? Wel, dat licht echt aan me geburen. Hun kinderen gaan tegen 21.00 uur slapen dusja. :P

Die foto? geen idee eigenlijk! :)

Greetz

Posted

Mooi man! :P Voortaan iets grotere delay erop zetten :)

Guest meatyke
Posted

Van de break was ik idd teleurgesteld. Maar me Mp is toch snel hoor (13 uur milled).
Vanavand komt er misschien weer eentje, waarschijnlijk deze keer met grotere payload erop.
Spijtig dat ik tot nu toe nog geen kleuren kan maken. Maar daar komt waarschijnlijk deze maand verandering in. :P

Greetz

Guest meatyke
Posted

Beste heren, ik heb hier een nieuwe pijl klaar staan.
Er zitten 48 White Comet #2 stars in, dus dat wordt de moeite. :D
Payload weegt in totaal 59.4 gram, de stijglading bevat 15 gram Mp.
Hopelijk gaat hij de lucht in heren. :P

Greetz

Vanavond komt het filmpje

Posts merged. (Prophet)

Beste heren, mijn filmkunsten hebben me weer in de steek gelaten. ;)
Dus ik heb alleen de break er half opstaan, ik heb er een screenshot van genomen.
Op de grond was hij echt mooi, wat niet te zien is op foto, lekker hoog, en lekkere stars. :D

Maar goed, hier is hij dan:

Ik moest persé van me pa hem in een aardappelveld afsteken, dus daar waren overal bulten in dat veld,
waardoor ik ong 3x viel, daarom viel het filmen beetje tegen. :P

Enjoy it!

Volgende keer steek ik hem hier, bij me thuis af, dan maak ik tenminste een fatsoelijk filmpje. :)

Posted

Jammer dat je weer zo lomp en achterlijk moet zijn om te vallen over aardappels :) Nee man, Mooie foto, lijkt me een heel mooie pijl geweest te zijn :P

Guest meatyke
Posted

Natuurlijk! :)

ID Motor: 1.6mm
Stijglading: 15gram Meal
Breakcharge: 5gram Meal

Eindstoppen waren van betoniet. Het was +- 12 uur milled Meal.

Wat blijkt. Na die ongeveer 3 vallen van op dat aardappelveld, is mijn camera kapot! :P
Nu zit ik hier te kloten met een goedkoop 3 Megapixel cameratje, pokke slecht beeld, maar voor voorlopig is het goed genoeg.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...