Jump to content
PyroForum.nl

ff voorstellen (ofzo)


H2S

Recommended Posts

Ha

Ik ben een Havo6 ;) scholier, met profiel NT, en een al dan niet ongezonde interesse voor alles wat knalt en/of schiet. Heb dit forum eens overgekeken, ziet er goed uit, ook de adviezen van de mensen die er (wel) wat van weten. Ik ben van plan om volgend jaar chemische technologie (HBO) te gaan studeren. Heb wat gelezen over verschillende intrigerende HE's als AP. Ben alleen nog niet van plan iets te proberen voor ik de kennis van een 1 of meerderjarige HBO'er heb.
Iedereen veel plezier met zijn bezigheden met betrekking tot dit forum, en kijk goed uit!

Link to comment

Welkom

Heb je de regels ook doorgenomen? Wij zijn hier nogal strict, ook wat betreft hoofdletters, leestekens en spelling.

Verder vind ik je voorstel post maar beetje vaag. Je kent nog niet veel van pyro/HE's en je hebt ook nog niks gemaakt? Maar je hebt wel interesse, dan zit je in ieder geval al goed om bij te leren. Veel lezen en met betere dingen bezig gaan houden dan AP. ;)

Vertel gerust ook wat meer over jezelf, je hobby's etc.

Link to comment

@ Prophet

Dat jullie strikt zijn heb ik gezien, maar dat mag ook wel. Regels heb ik inderdaad gelezen.
En over AP, dat is enkel interesse.

@ bastieboy

HAVO heeft inderdaad maar 5 jaar. Ben vorig jaar gezakt. ;)

Link to comment
(...)
Vertel gerust ook wat meer over jezelf, je hobby's etc.


En bijv. in welke provincie je woont, :P

(kan er niet een soort CU2-vragenlijstje worden gemaakt, die alle nieuwe members dan per se moeten invullen? Scheelt een hoop vragen in Topics als deze... ;) )

...maar iig ook welkom namens mij :P
Link to comment