Jump to content
PyroForum.nl

een nieuwe

00h

Recommended Posts

Posted

hallo,

Ik ben 00h en ben al een aantal jaar bezig met pyrotechniek.
Sinds kort heb ik de beschikking over een groot asortiment chems, en ben ik aan t' testen geslagen.
Binnenkort ga ik ook aan de slag met H.E.

mvg.
00h

Posted

Welkom, postopbouw en alles is in orde, de regels heb je waarschijnlijk al een keer gelezen. :mellow:

Hoe oud ben je, wat voor pyrotechnische dingen heb je dan al allemaal gemaakt, enz..

Enjoy your stay..

Lttrzz

Posted

hallo,

Ik ben 16 jaar en heb al ervaring met flash, stars en rookbommen :mellow:
Het mooie van het lab waar ik nu zit is dat alle chems gratis zijn(wel met mate dus niet een kilo aluminium poeder ofzo), je hoet alleen per jaar 84 euro te betalen :rolleyes:

Posted

In ieder geval welkom!

Dat lab lijkt me een club ofzo? En daar mag
je met HE aan de haal :S? 'T klinkt in ieder
geval geweldig, mazzelaar.

84 Euro heb je trouwens wel een kilotje of vijf flash
voor, maarja geen andere chemicaliën die je per kilo
zal moeten bestellen.

Posted

Welkom,

Je posts zijn goed, hou het ook zo. :mellow: Vergeet ook niet de rest van de regels toe te passen!

Het mooie van het lab waar ik nu zit is dat alle chems gratis zijn(wel met mate dus niet een kilo aluminium poeder ofzo), je hoet alleen per jaar 84 euro te betalen

Dit kan ik maar moeilijk aannemen. Ik heb nog nooit gehoord van een lab waar je 84 euro per jaar betaald en dan gewoon verschillende chems zo maar kan meenemen, laat staan voor een minderjarige.

Als je trouwens met HE's gaat beginnen, vergeet dan niet dat daarbij theorie nog veel belangrijker is dan bij LE's!
Posted

Welkom op het forum :mellow: . Alvast succels met je HE's.

Wat ik inderdaad bijna vreemd is dat je als minderjarige bij zo'n club achtig lab zit. Kun je daar iets meer over uitleggen? Of loop je stage als toa/laborant ofzo? :rolleyes: .

Posted

Hallo,

Het lab waar ik lid van ben is eigenlijk niet bedoeld voor mensen als wij,
het is meer bedoeld voor mensen die beginnen in de chemie.
Maar onder bepaalde voorwaarden mocht ik er ook aan pyrotechniek doen.

mvg:
00h

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...