Jump to content
PyroForum.nl

Hallo

Buffalo

Recommended Posts

Posted

Hallo mensen,

Ik ben Buffalo ( of Olivier ) en ik ben net geregistreerd op dit forum. Ik kom uit België, meerbepaald Gent, in Oost-Vlaanderen. Ik ben leerling 6 Moderne Talen- Wetenschappen, en hoogstwaarschijnlijk ga ik volgend jaar 'ingenieur in de bouwkunde' gaan studeren.
Mijn ervaring met pyrotechniek is nog niet zo breed. Ik ben een vriend van Duupie, en bij het meeste dat hij gedaan heeft was ik er ook bij of hielp ik met iets.

Ik heb de regels al gelezen, en ik zal mij daar ook aan houden.
Op de andere fora waar ik zit erger ik mij trouwens ook aan dialect of een gebrek aan taalregels.

Ciao, Buffalo.

Posted

Welkom Buffalo!

Een goed begin is het halve werk. Dus de riedel regels zullen we maar weglaten.
Al enig idee wat je zelf wil gaan maken?

Have fun, stay safe!
Gr33tZ

Posted

Aah een Gentenaar verwelkom ik graag :angry: , een aspirant-ingenieur dan nog! (Ik ga volgend jaar burgerlijk ingenieur beginnen).

Door veel te lezen op dit forum (en de rest van het internet) zal je zeker en vast veel bijleren, de ervaring komt dan wel.

Posted

Welkom!
Hopelijk leer je veel hier, en laat je ons ook creaties vanaf jou zien. :angry:

@ SoulPredator: Wat heb jij de laatste tijd met verleden tijd;
zeggen -> gezegd
Dit is niet negatief bedoeld, maar ik zie de laatste tijd af en toe, 'vreemde' grammatica-foutjes bij jou...

Jurrrrr

• Root Admin
Posted

Ja, Nederlands is niet een taal die je in, hoe oud ben je SoulPredator? 18? onder de knie krijgt :angry:.

Welkom Buffalo! We hebben er met jou geloof ik weer een waardevolle member bij. Mogen we snel resultaten op pyro gebied van jou ontvangen.

Posted

Welkom oli

In een andere thread heb ik al even uitgelegd wat we zouden gaan doen: projectje.
Tof dat je er bij komt en hopelijk kunnen we er nu samen helemaal in vliegen :angry:

Tot maandag
jeu

Posted

Welkom, regels heb je vast al doorgelezen want je post ziet er verzorgt uit. :angry:
Je zal vast wel veel leren hier...

@GK: SP is wel een paar jaartjes ouder hoor :) .

Lttrz

Posted

In de post van Duupie is dus grotendeels gezegd wat ons eindwerk zal worden.
Hopelijk is dit allemaal mogelijk, qua verzekeringen enzo.

• Root Admin
Posted
@GK Tel bij jouw gok nog maar even 5,5 jaar bij. :angry: Ben 23 April 24. Dus ik zou het eigenlijk moeten weten, maarja.

Ja of juist niet meer zo goed, als je zo lang niet meer op je spelling wordt afgerekend (op school gebeurt dat wel).
Posted

Welkom!

Eindelijk nog eens een Belg! :angry: Waar ga je trouwens je studie lopen? En jij Sobrero? Ik zit momenteel in Antwerpen, op de UA. Ik volg de hele interessante richting genaamd natuurkunde (of fysica).

Posted

Lol, ik ga het 1e jaar ook nog niet op kot. Mijn ma vertrouwt mij niet, en ik vertrouw mijzelf eerlijk gezegd ook nog niet. :angry: Misschien erna.

Posted

Bwa mijn ouders denken 'dat ik zo het eerste jaar mijn aandacht bij de lessen kan houden en mij gemakkelijker kan aanpassen aan het leven aan de unief' :) . Nuja er zit wel een bron van waarheid in, en zo kan ik trouwens nog een jaartje madsciencen, wat op kot toch maar moeilijk gaat. Mijn pa rijdt ook elke dag naar Gent. En ik heb veel familie in Gent, waar ik dan gedurende de week kan overleven :angry: . Ik ben al blij dat ik later zeker op kot kan gaan, wat tegenwoordig niet meer zo simpel of goedkoop is...

Posted

Een studentenhome zoeken zoals mij. :angry: Heel goedkoop t.o.v. een kot. Water, elektriciteit en gas zit allemaal al in de jaarprijs in, breedband internet ook. Zeer gezellig en sociaal hier met de nodige rust en privacy als het gewenst is. :) En het is vlak bij de campus voor mij dus ik kan relatief lang in mijn bed blijven liggen tegenover als je elke dag op en af zou moeten met de trein ofzo.

Maar alles heeft zijn voor en nadelen, wat jij daar zegt is eveneens waar. Je zal wel zien. :D

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...