Jump to content
PyroForum.nl

Hallo


Buffalo

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik ben Buffalo ( of Olivier ) en ik ben net geregistreerd op dit forum. Ik kom uit België, meerbepaald Gent, in Oost-Vlaanderen. Ik ben leerling 6 Moderne Talen- Wetenschappen, en hoogstwaarschijnlijk ga ik volgend jaar 'ingenieur in de bouwkunde' gaan studeren.
Mijn ervaring met pyrotechniek is nog niet zo breed. Ik ben een vriend van Duupie, en bij het meeste dat hij gedaan heeft was ik er ook bij of hielp ik met iets.

Ik heb de regels al gelezen, en ik zal mij daar ook aan houden.
Op de andere fora waar ik zit erger ik mij trouwens ook aan dialect of een gebrek aan taalregels.

Ciao, Buffalo.

Link to comment

Welkom!
Hopelijk leer je veel hier, en laat je ons ook creaties vanaf jou zien. :angry:

@ SoulPredator: Wat heb jij de laatste tijd met verleden tijd;
zeggen -> gezegd
Dit is niet negatief bedoeld, maar ik zie de laatste tijd af en toe, 'vreemde' grammatica-foutjes bij jou...

Jurrrrr

Link to comment

Bwa mijn ouders denken 'dat ik zo het eerste jaar mijn aandacht bij de lessen kan houden en mij gemakkelijker kan aanpassen aan het leven aan de unief' :) . Nuja er zit wel een bron van waarheid in, en zo kan ik trouwens nog een jaartje madsciencen, wat op kot toch maar moeilijk gaat. Mijn pa rijdt ook elke dag naar Gent. En ik heb veel familie in Gent, waar ik dan gedurende de week kan overleven :angry: . Ik ben al blij dat ik later zeker op kot kan gaan, wat tegenwoordig niet meer zo simpel of goedkoop is...

Link to comment

Een studentenhome zoeken zoals mij. :angry: Heel goedkoop t.o.v. een kot. Water, elektriciteit en gas zit allemaal al in de jaarprijs in, breedband internet ook. Zeer gezellig en sociaal hier met de nodige rust en privacy als het gewenst is. :) En het is vlak bij de campus voor mij dus ik kan relatief lang in mijn bed blijven liggen tegenover als je elke dag op en af zou moeten met de trein ofzo.

Maar alles heeft zijn voor en nadelen, wat jij daar zegt is eveneens waar. Je zal wel zien. :D

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...