Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben...


Jethro

Recommended Posts

Welkom Jethro!
Doe jezelf een plezier en begin eens met het lezen en toepassen van de regels. Dit taalgebruik gaat je namelijk warnings opleveren.
Wat voor "beetje" moeten we ons voorstellen bij je ervaringen?

Verder veel plezier hier op het forum.
Have fun, stay safe!
Gr33tZ

Link to comment

Welkom,

Van die spelling is dat wel even wennen maar als je al je posts eens overleest en gewoon AN nederlands praat gaat je niet veel overkomen op basis van spelling enz.(ik kom namelijk zelf van west-vlaanderen en ik denk niet dat andere members dit zullen merken)
Voor de rest dus welkom en veel scces.

ps: hoe je hobby wat veilig wij hebben hier niet zo graag onveilige personen en personen die rap en zonder nadenken dingen maken.

Link to comment

Welkom.
Ik heb op zich geen problemen met belgisch hoor, vind et ook niet verrot, mja... regels zijn regels (maar als je op mijn posts let zie je ook vaak dingen zoal "kheb", "mja", "das", maar het gaat er denk ik vooral om dat het goed leesbaar is, en dan zal spreektaal niet zo'n groot probleem zijn zolang je het binnen de perken houdt).
Disclaimer:
Als je een niewe post maakt om te reageren op een offtopic onderdeel van mijn post is het niet mijn schuld dat jouw post (ook) offtopic is, doe dit dus ook niet!

Link to comment

Dat je hier AN moest typen wist ik niet :P
Ik zal er in het vervolg wat op letten :P
@yellowcard: ik ben 15 :D
En ervaring heb ik bij nader inzien nog niet echt :P
Ik weet wel hoe op een veilige manier rotjes krachtiger te maken ect...
Maar daar stopt het zowat :)
Ik hoop dat ik op deze site veel bijleer maar dat komt wel in orde :P
En voor de rest... bedankt voor de "welkomheting" :P

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...