Jump to content
PyroForum.nl

Nitro-Katoen?


kamilio666

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb hier in mijn local "Fun shop" een zekere Nitro-Katoen gevonden, het zijn een soort watten en het brand HEEL erg snel.
Wat kan ik hier voor leuks mee?
Ik heb het al tot een balletje gemaakt en in aluminiumfolie gedaan en heel erg klein gedrukt en er een lont in gedaan, knalt redelijk hard voor een balletje van 0,5 cm doorsnede.
Hebben jullie nog ideeën?

-Kamil.

EDIT: Foto'tje


EDIT2: Filmpje
IMGP1196.avi

Link to comment
Guest C2CuF6O6S2

Zou dat niet een beetje gevaarlijk zijn als een winkel (waarschijnlijk) langzaam brandende NitroCellulose verkoopt.

Ik bedoel maar jij zegt dat je er een knalertje mee kom maken.

Ik heb het al tot een balletje gemaakt en in aluminiumfolie gedaan en heel erg klein gedrukt en er een lont in gedaan, knalt redelijk hard voor een balletje van 0,5 cm doorsnede.

maar ja voor de mensen die het leuk vinden B) (ik vind het toch raar dat ze zoiets verkopen)
Link to comment

Ik weet niet wat zo'n pakje kost, maar NC maken kost mij maar erg weinig. Daarbij komt dat het toch wel veel leuker is om iets te doen met zelfgemaakte NC als een plukje uit de winkel.

NC is het makkelijks en veiligst te maken HE wat er is. Erg leuk begin van een nieuwe carriere voor mensen als wij.

Bij een tuincentrum? de Gamma/Kar-Wei??
Dit is vragen om bronnen. Het is dat ik een een erg goede bui ben. Volgende keer kost het je een warning.

Gr33tZ
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...