Jump to content
PyroForum.nl

hey ik ben bjorn


pyro-maniac

Recommended Posts

Hey mensen na enige tijd gebanned te zijn ben ik terug op dit forum. Ten eerste wil ik mijn excuus maken voor al die kwel dingen, vragen en opmerkingen. Als ik het nu zelf terug lees vind ik het wel logisch dat ik bijna een jaar lang ben verbannen. Na mijn aanmelding had ik mij nog niet voorgesteld dus doe ik dat nu maar. B)
Hallo, ik ben Bjorn ik ben 13 jaar oud mijn grootste hobby's zijn freerunnen ()
en natuurlijk pyro. Ik kom uit Zaandam, voor de mensen die niet weten waar dit ligt: Noord-Holland 20 KM van Amsterdam af. Nou dit was wel zo'n beetje alles wat ik over mezelf kan vertellen en nogmaals, Sorry.
M.V.G, Bjorn

Link to comment

Nou master.. alweer welkom op het forum. Hopelijk gedraag je je nu wat beter en heb je een langer verblijf hier.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat je wel een slechte start maakt.
Lees de regels nog eens goed en houd je eraan.

Je eerste post na een lange tijd gebanned te zijn, en hij stikt van de spelfouten. Zelfs de titel is fout gespeld.

Zoals je waarschijnlijk al gezien zult hebben is er een nieuw systeem op het forum. Spelling zoals je nu bezigt is goed voor een warning. Na 4 van die dingen sta je weer een tijdje als gebanned te boek. Voorkom dit dus en zorg dat je correct nederlands gebruikt. De 20 (Twintig!) schrijffouten in het bovenstaande stukje mag je zelf verbeteren. Volgende keer kost het je een warning.

Verder hoop ik dat je een leuke tweede kennismaking met ons forum mag hebben.
Have fun, stay safe!
Gr33tZ

Link to comment

Nou, inderdaad...Een slechte start lijkt het wel (weer) op. Houd je aan de regels. Maargoed, je al master van vuurwerk te noemen vind ik al vreemd. Nu maar hopen dat het niet weer zo'n fiasco wordt als eerst.

Maargoed, Welkom op het forum.

Sorry ik denk dat ik veel te snel typte


Dat is meestal het gaval. Als je nou gewoon je post naleest voorkom je al een paar warnings.

Je oude welkomsttopic, je hebt nu al meer reacties
Link to comment

Mijn nickname is master van vuurwerk (wat ik nu een belachelijke naam vind) omdat ik vroeger (toen ik mij aanmelde hier) dacht dat ik dat was, maar dat is nogal moeilijk uit te leggen allemaal. Ik hoop dat het nu over is met de negative reacties. Met leestekens ben ik nooit goed. Ik zal na elk bericht mijn spelling controleren en de punten en hoofdletters niet vergeten.
M.V.G, Bjorn

Link to comment

Ik denk dat admins je naam best kunnen veranderen als je ze dat lief vraagt.
Verder welkom terug, en wen er maar aan dat er nogal streng gecontroleerd word op spelling, anders lig je er zo weer uit. ;)

Freerunning, is erg leuk ja! Ik doe er ook wel is wat aan, maar niet echt vaak.

En nu waar het om gaat:
Wat is je pyro ervaring tot nu toe? B)

gr.
Stijn :P

Link to comment

Ik heb ondertussen veel geleerd, niet alleen over de chemiche stoffen, delen enz enz. Maar ook dat ik eerst heel google afzoek voordat ik wat vraag. Mijn ervaring is nog niet groot. Het enige wat ik gedaan heb is wat KAS/suiker en KNO3/suiker rookbommen gemaakt en 1 keer een 40 gram's whistle cracker gemaakt.
M.V.G, Bjorn

Link to comment

Master v v.
Je doet duidelijk je best om beter nederlands te schrijven. Toch vind ik het jammer om te zien dat er in ELKE post van jou, nog steeds, spelfouten zitten.
Ik heb net 15 minuten van mijn kostbare tijd opgeofferd om in al je bovenstaande reacties je fouten (Met rood) te verbeteren.

De meeste dingen zijn simpel te voorkomen door je post nog eens door te lezen. Voor de andere, steeds terugkerende, foutjes een paar simpele doch nuttige tips:


Na een komma komt altijd een spatie.
Aan het einde van een zin altijd een punt.
Aan het begin van elke zin een Hoofdletter.
Eigennamen (Van mensen) beginnen altijd met een hoofdletter. Ook die van jezelf.
Als een zin meer als 15 woorden bevat word het oha tijd voor een nieuwe zin.

Hopelijk zal dit jou, en anderen, helpen warnings te ontlopen.
Gr33tZ

Link to comment

Sorry voor de offtopic post (nouja, eigenlijk nieteens zoo offtopic B) ) maar is het niet logischer om kewl als cool achtig uit te spreken, aangezien het daar ook vandaan komt.
Maar ik vind de versie van MVV Aka. PM het mooiste, kwel, en dat typte die meerdere keren zo ;)

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...