Jump to content
PyroForum.nl

Sport

punksnotdead

Recommended Posts

Posted

ey ik wil eens wete wat jullie doen als sport,ik doe dus aan judo ik heb de blauwe band,in het nationaal reserve team Belgium,4des met beker van vlaanderen 8)
heb je nog vrage jha vragen dan maar

• Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Ik zit op badminton (al 10 jaar), ik speel competitie in het 1e jeugteam en in het 5e team van de senioren (van de 6).
Verder zit ik nog op stijldansen, waar ik dit jaar mee begonnen ben.

Posted

Ik doe aan waterpolo, 't is - al zeg ik het zelf - een erg intensieve sport. Verder doe ik buiten clubverband zo nu en dan aan schaatsen, skeeleren, hardlopen en fitness. Vroeger heb ik vroeger ook nog wel gejudoot (sp?), ben ergens bij de blauwe band gestopt.

Posted
Ik speel zelf voetbal, verder loop ik hard mischien ga ik nog op een vechtsport.

@punksnotdead
ken je rutger de lang? hij doet aan judo (zwarte band) hij is een virend van mij. hij doet veel westrijden

nheje srry kben van Belgie e
Posted
ha ook een blauwe band gehaald,en welke judo club dan??,waterpolo is ook wel eens leuk (voor 10min) want dan ben ik al drekt moe dus  8)  :)

Uhm, ik heb bij Kai-In-Sho Roermond gejudoot, en later (na een verhuizing) bij jodoclub Itaikan Purmerend. Waterpolo is trouwens bij WZ&PC Purmerend.
Posted

Dat is in de buurt waar ik woon. Ik woon in Est

En in de winter doe ik aan snowboarden. Mestaal met het deck van mij skateboard. Gaat iets harder. En kan ik tenmisnte goed met springen en terrecht komen.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...