Jump to content
PyroForum.nl

Nu ik nog even voorstellen...


RvD2002

Recommended Posts

Nou ik zal ook even gedag zeggen in dit mooie subfora. Ik zwerf al een tijdje op chemixtry rond (waar ik me een beetje op de achtergrond houdt omdat ik al veel te veel leer van het topics lezen) en nu zag ik dit forum voorbij komen dus even aanmelden.

Ik werd 18 jaar geleden geboren als Robin. Zit nu (net nog) in 6 VWO, ben zo zeker als geslaagd! Volgend jaar naar de Univ. Utrecht om scheikunde te studeren. Mijn interesses gaan dus behalve af en toe beetje pyro-en ook uit naar de gewone scheikunde. Enige nadeel is dat ik thuis een beetje weinig dingen heb om echt leuke interessante experimenten te doen. Sowieso is organisch al vrijwel niet mogelijk voor mij (ik heb er weinig verstand van en kan niet aan de stoffen komen) en analytisch valt ook tegen omdat ik geen goede apparatuur en glaswerk heb. Dus ik houd het maar een beetje bij neerslagen en redox.

Kwa pyro doe ik af en toe een beetje greenpowder maken en een paar liftjes van slecht gemaakte cilindersterretjes met H3. Beetje fonteintjes met dat greenpowder en ijzerpoeder. Wil binnenkort nog eens aan flash beginnen maar ik moet nog een 0,01 weegschaal hebben en alu-poeder. Komt misschien eind van de zomervakantie nog wel, heb geen haast.

Nog even snel mijn hobbies dan, ben toch aan het typen:
Vind gitaarspelen (elektrisch!!) hartstikke gaaf dus dat doe ik iig elke dag. Af en toe beetje scheikunde, ik sport 2x per week (soms wel meer), uhm.. op dit moment beetje verslaafd aan mijn autorijlessen en zit vaak op chemixtry beetje te lezen. Nja ik doe nog wel meer op n dag maar dat vinden jullie vast niet interessant.
Nou ik denk dat jullie voorlopig wel genoeg weten, als je nog vragen hebt!? Thnx voor de aandacht!

Link to comment

Nou nou.. Goed in de pen geklommen hoor!
Welkom welkom, goedgemanierde members zijn we altijd blij mee :(

Heel veel plezier en kennis toegwenst op het forum. En schroom niet om te posten.

Owwja, lees de regels even enzo. Maar ik ga ervan uit dat je dat al hebt gedaan.

Gr33tZ

Link to comment

Kijk dat is een mooie introductie :( . Welkom op het forum ! Voel je inderdaad vrij om te posten, ik denk dat dat in jouw geval geen kwaad kan.... :wink:
Dat je maar veel mogen leren ! Als je wat vragen hebt over flash of Al poeder, stuur me maar een PM'tje :wink:

Link to comment

Zo, zal ik het dan ook nog maar even zeggen :D.

"Mooie introductie!", maar dat vind ik ook echt :(.

Zozo, hopenlijk hebben we hierbij een active en wel-geschoolde member erbij, is altijd een leuke toevoeging!

De regels van GK-forum wijken iets af van die van chemixtry, maar dat merk je 'along the way' wel :D.

In ieder geval, veel plezier op het forum!

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...