Jump to content
PyroForum.nl

Komeet


Recommended Posts

Ja, maar die kans bestaat er altijd, dat er een brokstuk van een komeet of metheoor tegen de aarde aan knalt. Het zou kunnen, maar tja we kunnen we niks tegen doen dus waar maken we ons druk over :roll: ( dit is mijn manier van denken tegenover dit soort dingen )

Link to comment

zelfs elke dag honderden...

ze zijn zo'n 10 meter doorsnede maar wanneer ze in de atmosfeer komen branden ze (gelukkig) gewoon op. het is zelfs zo dat stof (ja dat wat in je kamer ligt omdat je daar nooit kuist) uit de ruimte komt!

Link to comment

nou ik denk dat dit wel onzin is, maar er was wel een waarzegger (paar eeuwen terug) die wel de telefoon & de tereuraanslag op de twin towers heeft voorspelt. hij heeft ook het einde van de wereld voorspelt maar dan ergens in juli of juni ofzo. maar dat geloof ik niet.

groeten Tommy

Link to comment

als je leest stond er in die link dat in nederland allen onder de 5m NAP er last van zouden helpen. ik zou me persoonlijk allen maar last hebben van al die inzamelings acties die ze gaan houden(als die golf zal komen). dus jij zal er geen las van hebben hoor :wink: .

groeten Tommy

Link to comment
als je leest stond er in die link dat in nederland allen onder de 5m NAP er last van zouden helpen. ik zou me persoonlijk allen maar last hebben van al die inzamelings acties die ze gaan houden(als die golf zal komen). dus jij zal er geen las van hebben hoor :wink: .

groeten Tommy

Als jou huis onder water staat, en je hebt geen plek meer om te wonen, zal je het dan ook fijn vinden als je het allemaal zelf moet uitzoeken?
of wil je dan wel hulp krijgen van mensen?
Link to comment

Als jou huis onder water staat, en je hebt geen plek meer om te wonen, zal je het dan ook fijn vinden als je het allemaal zelf moet uitzoeken?
of wil je dan wel hulp krijgen van mensen?


ik zeg toch niet dat ik geen hulp zal bieden, dat zal ik zeker doen hoor.
het hele geburen om zo een actie heel vind ik allen veel gedoe,met al die TV programma's (je kunt beter dat geld van die uitzending gebruiken voor extra hulp ofzoiets).

groeten Tommy
Link to comment
Ik hoopte dat er vandaag nog wat boeiend ging gebeuren.... :(
Maar we hebben nog 3 uur tot de 26ste om is, dus ik blijf hopen :D

Cold As Ice

Morgen kan ook nog, die Julien gast heeft geschreven dat hij er 48 uur naast kon zitten ofzoiets.
Link to comment
Ja, ook ergens dat het ROND de 25e kon gebeuren, dus mocht het niet gebeuren vanavond, dan hebben we morgen misschien meer geluk. :(


En als het gebeurt,is het toch al voorbij voordat je er erg in heb. :cry:

Lttrz
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...