Jump to content
PyroForum.nl

Matthijs meldt zich


Recommended Posts

Hallo,

Mijn naam is Matthijs. Ik zit in de vierde klas van vwo, en ik doe natuur en gezondheid. Ik ben erg geïnteresseerd in scheikunde, en dan vooral, ja, waar dit hele forum over gaat! Ik ben erg blij dat ik het gevonden heb.


Ik ben nog maar een beginner, en daarom stel ik wel eens een domme vraag. Brand me daar alsjeblieft niet te erg op af...

Link to comment
PS:Had je niet beter N&T kunnen doen, of doe je N&G met scheikunde 1 en 2 ?


Ik doe nu scheikunde 1. Ik zit er hard over te denken om scheikunde 1,2 te kiezen, maar samen met Grieks en Latijn wordt dat nogal druk...

@ Warcore
Goed, zal ik zeker doen.
Link to comment


Ik doe nu scheikunde 1. Ik zit er hard over te denken om scheikunde 1,2 te kiezen, maar samen met Grieks en Latijn wordt dat nogal druk...

@ Warcore
Goed, zal ik zeker doen.

Tja, ik ben blij zoals het bij mij op school gaat, op 4 VWO NT moet je ook nog eens Biologie 1 en 2 verplicht, als je het dan niet haalt (of je je bedenkt) kun je op NG overgaan zonder problemen, maar daardoor is het eerste jaar NT wel veel zwaarder dan het eerste jaar NG
EDIT:
Oja en bijne vergeten: Welkom!
Link to comment

ik was zo slecht in frans ik haalde niet hogen dan een 2 en ik heb nu duits in mijn paket(omdat veel nieuwe technologie uit duitsland komt moet je toch maar die boeken lezen. voordat zo een boek in het engels of nederlands is vertaalt ben je alweer een jaar verder, dan het ik alweer jaar de tijd gehad om dat boek te lezen.)

groeten Tommy

Link to comment

Latijn vind ik opzich nog wel leuk, de gramatica is de enige die ik echt leuk vind! bij duits en frans heb je zoveel uitzonderingen, bij Latijn alleen Esse en Posse...
en die zijn soms nog regelmatig ook :)

maar ik heb nu het laatste stukje gramatica, volgend jaar nog alleen texten vertalen, dus ik laat het ook vallen.

Welkom trouwens Matthijs!

Link to comment
Latijn vind ik opzich nog wel leuk, de gramatica is de enige die ik echt leuk vind! bij duits en frans heb je zoveel uitzonderingen, bij Latijn alleen Esse en Posse...
en die zijn soms nog regelmatig ook :)

maar ik heb nu het laatste stukje gramatica, volgend jaar nog alleen texten vertalen, dus ik laat het ook vallen.

Welkom trouwens Matthijs!

Lol je zit zeker in de 2e of in de 1e, w8 maar, nu heb je alleen nog groep 1 en 2, in totaal 3/5 rijtjes ofzo, ik heb nu 5 groepen.
Van de rest krijg je nog een hele hoop andere leuke rijtjes van weer bijvoeglijk naamwoorden van groepen en nog meer van die zeik, de PPA de ACI, vanalles, GEWELDIG! Ik wou dat ik nu alvast mijn uurtjes (in totaal wel 6 per week) grieks en laijn voor tussenuren in kon ruilen, maarja, nog een maandje ofzo (nog maar 16 schooldagen tot de proefwerkweel :D ) en dan is het lijden voorbij.
Link to comment

RSDZ, ik heb op dit moment het ALLERLAATSTE stukje latijnse gramatica die in de hele serie boeken van via nova staat :wink:
PPP/PPA, AcI, Alle tijden, Actief/Passief, Abelativus Absolutus, alles gehad... :D

en Yellow, ik vind talen niet leuk, frans en duits zijn zwaar bagger, maar latijn vind ik leuk omdat het gewoon klopt!

And you're right, scheikunde is leuk :)
Alleen leer ik er geen drol :P .
Of wiskunde dan, ik haal 50% 10'en, en verder achten en negens :P

Maarjah, je snapt het of je snapt het niet :wink:

(Hey, voorsteltopics zijn goeie plekken om te praten over vakken :P )
*"klein beetje" sarcasme*

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...