Jump to content
PyroForum.nl

Moederdag

Warcore

Recommended Posts

Posted

En geven jullie nog wat aan jullie moeders?
Ikzelf geef gewoon een bloemetje :)

Voorderest ga ik mijn eigen verjaardag vieren, ik ben op 14 mei jarig namelijk 8)

Dus dubbelop feest hier!

Edit: Spelfoutje.

Posted

Ik doe niet aan moederdag...
Vind 't maar een gedwongen, commerciele rotdag.
Ik geef eerder iets op een normale dag, anders lijkt 't alsof je 't alleen maar doet omdat 't moederdag is...

(en alvast gefeliciteerd natuurlijk! :wink: )

Posted

Dankje, en idd moederdag is dat zeker, maargoed, ik vind het ook weer zoiets om mijn moeder die altijd veel voor me doe niks te geven.

Posted

ik had (toen ze nog niet zo lang uit waren) een gekocht voor €70,- . een paar weken later had een vriend die ik ken presies dezelfde maar dan voor €40,- uit dezelfde winkel. toen voelde ik me echt opgelicht

Posted

Ik breng mijn moeder een ontbeitje op bed en een doos chocolaatjes en ze is vast en zeker gelukkig :wink: en extra aardig voor haar zijn, een mooie fontein voor haar afsteken en de vaat doen :)

Posted
Ik breng mijn moeder een ontbeitje op bed en een doos chocolaatjes en ze is vast en zeker gelukkig :wink: en extra aardig voor haar zijn, een mooie fontein voor haar afsteken en de vaat doen :)

Slimme aanpak, ik zal het onthouden voor volgend jaar :D
Ik geef me moeder samen met me vader een bepaalde plant (ben de naam kwijt) voor in de tuin waarvan me moeder ooit heeft gezegd dat ze die heel mooi vond.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...