Jump to content
PyroForum.nl

Hou oud ben je?


gamekeeper

Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik zal je zeggen, 16 voelt verrassend hetzelfde als 15.


Ik voelde toen ik 16 werd me toch anders dan de dag daarvoor. ;) Nja, niet letterlijk maar het maakte voor mij toch een verschil, 16 of 15 zijn. Je hebt een paar legale voordelen t.o.v. 15 jaar en of je het nou daarvoor al deed of niet voelt het op één of andere manier toch leuker aan. :) Net zoals nu 18 zijn. Alles wat ik nu doe deed ik een jaar geleden ook al (buiten studeren :P ) maar het is toch leuk om meerderjarig te zijn, het doet toch iets extra als je weet dat je die dingen nu ook echt van de wet mag doen. :)
Link to comment
  • 1 month later...

Gefeliciteerd!

Dat is trouwens wel een leuk gitaartje. Het is een long-scale, dus met extra lange hals voor extra lage noten. Persoonlijk houd ik niet zo van een mahonie neck en body (te weinig hoge frequenties), maar het zal vast wel goed spelen.
Ow ja, zet er meteen even goede snaren op als je hem krijgt, tenzij je van zwarte snaren houdt. D'Addario verpakt zijn snaren niet voor niks in een beschermende atmosfeer (roest, roest, roest...).

Mocht je (je ouders) ooit het geld ervoor hebben, probeer dan eens een gitaartje van Blade. Daar heb ik er zelf ook een van, en ik hoef eigenlijk niks anders meer.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...