Jump to content
PyroForum.nl

Voorstellen

pdfbq

Recommended Posts

Posted

Op de startpagina staat onder 'Ik ben...' 'Nieuwe gebruikers dienen zich hier voor te stellen.'

Maar in de regels staat nergens dat nieuwe gebruikers zich dienen voor te stellen.
Ik vind dit verwarrend voor nieuwe gebruikers, met name omdat er vaak onmiddelijk op hun eerste post gereageerd wordt met 'je moet je eerst voorstellen'. Zet het in de regels dat je je moet voorstellen want zoals het nu op het forum geregeld is is niet duidelijk.

Posted

Ik vind eigenlijk dat niemand zich hoef voor te stellen. Mensen kunnen ook erover liegen en zo geef je toch wat info van jezelf weg wat niet handig is. Kan die regel niet gewoon geschrapt worden van de lijst ?

Posted (edited)
met name omdat er vaak onmiddelijk op hun eerste post gereageerd wordt met 'je moet je eerst voorstellen'.

Als mensen zich voorstellen is het volgens mij makkelijker om hun niveau te bepalen,en je antwoord op een bepaalde vraag in begrijpelijker taal neer te zetten.
Dat dit verwarrend is of kan zijn, ben ik met pdfbq eens.

Ik vind eigenlijk dat niemand zich hoef voor te stellen.

Dat vind ik dus niet,je hoeft geen persoonlijke gegevens neer te zetten of wat dan ook.
Als je al zou liegen over bepaalde zaken val je hier toch snel genoeg door de mand. (Want er is kennis van allerhande zaken genoeg voor handen door bepaalde members.)
Dus een paar domme post`s en het niveau word al snel bepaald. ^_^

Ik vind die regel wel handig,en vind daarom ook niet dat deze geschrapt moet worden.

Mensen kunnen ook erover liegen en zo geef je toch wat info van jezelf weg wat niet handig is.

Wel handig,zo zien we gelijk of iemand serieus is of niet. ^_^ Edited by Lontje
  • Create New...