Jump to content
PyroForum.nl

Slowmotion Vuurwerk


Weirdo

Recommended Posts

  • 7 months later...

Mooi filmpje zeg.

De bovenkant van zo'n vuurijl vliegt er gewoon af lol, dat kan je meestal ook wel zien. Je kan ze aanpassen door het zakje met sterren (ja die ziten meestal in ee plastic zakje) eruit te halen en wat flash of bp granules onderin te leggen, en het zakje er weer op. Dan de plastic punt er stijf op lijmen. Dan krijg je een mooiere break :lol: Had ik deze jaarwisseling met al mn pijlen gedaan.

Edited by Daan
Link to comment
Guest Gekkegerrit

haha geweldig :
///Mooi filmpje zeg.

De bovenkant van zo'n vuurijl vliegt er gewoon af lol, dat kan je meestal ook wel zien. Je kan ze aanpassen door het zakje met sterren (ja die ziten meestal in ee plastic zakje) eruit te halen en wat flash of bp granules onderin te leggen, en het zakje er weer op. Dan de plastic punt er stijf op lijmen. Dan krijg je een mooiere break Had ik deze jaarwisseling met al mn pijlen gedaan. \\\

Ik denk niet dat het openmaken van alleen die top , en dan kartonnetje weg iets uitmaakt met veiligheid. Verder zit er 9/10 keer flash met stars met een boterhamzakje in ^^ Ik snap niet waarom ze het niet wat beter dichtlijmen dan heb je al mooiere pijlen , genoeg reden om er 5 euro meer voor te vragen :lol:

Wel goede tip ^^

Link to comment
  • 1 year later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...