Jump to content
PyroForum.nl

3inch D1 glitter


danny db

Recommended Posts

Mortiercam, grappig idee!

Mooie shell!
Ik vraag me af welke kleur D1 nou hoort te zijn, ik zie héél vaak witte glitters die D1 worden genoemd maar nu zie ik weer meer golden glitter.
Hoe zit dit nou? Gebruiken die mensen Mg/Al ipv C, of iets dergelijks?

Edited by Hardcore Bob
Link to comment

Mooie shell :P en leuk idee van dat filmen. Heb het sinds een maand geleden al vaker langs zien komen.

Over de D1 kleur, ik denk dat dit zowiezo verschillend is. Met wat voor soort aluminium poeder en welke Mesh je daar voor gebruikt.
Mischien zou de manier van binden ook wel uitmaken water + al ;)

Wat ook zeker uitmaakt is met wat voor camera je opneemt. Ik heb zelf meegemaakt dat bij een lage kwaliteit dat in het filmpje de stars ook witter werden.

Edited by Pyrofanatic
Link to comment

Het is vooral de camera deze heb ik met meerder camera's gefilmt. Ik heb al een heel goude kleur en ook heel witte gehad.
Ik heb 400 mesh alu gebruikt. Ik wil binnekort eens wat Mgal glitter maken. Winokur heeft zo wel een compo.

Edited by danny db
Link to comment
  • 3 weeks later...

Maar ook als je zelf D1 maakt, verchilt de kleur iedere keer. Misschien dat in de tussentijd een beetje van je aluminium oxideert of iets dergelijks?

In ieder geval, leuk idee zon mortier cam:) Is het een stalen mortier? Daar ben ik zelf niet zo weg van. Mocht je shell blijven steken, is ook gelijk je camera aan flarden:O Verder een zeer mooie shell

Edited by paddo
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...