Jump to content
PyroForum.nl

Foto's Van De Jaarwisseling


Alexy

Recommended Posts

Deze jaarwisseling heeft m'n zus -evenals vorig jaar- foto's gemaakt van het vuurwerk dat we hebben afgestoken.









Alle foto's zijn eigendom van de fotografe. Gebruik zonder toestemming van de fotografe is strafbaar.
Een update van de foto's zal binnenkort volgen.

Verder staan er nog korte filmfragmenten online:
Waterval
Poisonous Spider(?)
Note: vergeet niet "watch in high quality" aan te klikken

Als het goed is wordt er nog ruim een half uur aan film materiaal -in hogere kwaliteit- beschikbaar gesteld.

Enjoy!

Gr. Alex ;) !

Link to comment

Wat een prachtige kleurijke foto`s. Ik vind vooral de foto met de lantaarnpaal erg mooi omdat de sterren mooi passen bij de structuur van de boom op de foto. De foto`s zijn erg mooi gemaakt door de fotografe. Erg bedankt dat je dit met ons deelt.

Link to comment

Erg mooie foto's moet ik zeggen, met HD camera gemaakt ofzo?

Alleen ik denk niet dat het helemaal de bedoeling is om allemaal fotos en filmpjes van commerciël vuurwerk te gaan posten hier (ik neem aan dat het daar
hier omgaat als ik kijk naar je "voorstel topic").

Daar hebben we namelijk forums zoals freakypyromaniacs voor ed. en bij dit forum ligt de nadruk meer op het zelf maken van je stuk vuurwerk/device .

Edited by timberman
Link to comment
Erg mooie foto's moet ik zeggen, met HD camera gemaakt ofzo?

Alleen ik denk niet dat het helemaal de bedoeling is om allemaal fotos en filmpjes van commerciël vuurwerk te gaan posten hier (ik neem aan dat het daar
hier omgaat als ik kijk naar je "voorstel topic").

Daar hebben namelijk forums zoals freakypyromaniacs voor ed. en bij dit forum ligt de nadruk meer op het zelf maken van je stuk vuurwerk/device .


Bedankt voor je reactie. De foto's zijn gemaakt met de volgende apparatuur: Canon EOS 40D + de kitlens (Canon EF 18-55 3.5-5.6) (statiefje en afstandbediening)

Ik heb in m'n enthousiasme inderdaad niet nagedacht of de foto's hier wel thuishoren aangezien het inderdaad commercieel vuurwerk betreft. Dank voor je reactie, ik zal even een berichtje sturen naar het forum beheer.

Willy ook bedankt! Grappig hoe de meeste mensen negatief reageren op foto 3, behalve zij die wat speciaals hebben met vuurwerk/pyrotechniek ;) .
Link to comment

Mooie foto's hoor, vooral die met die lantaarnpaal heeft wel wat, maar dit soort opmerkingen:

Alle foto's zijn eigendom van de fotografe. Gebruik zonder toestemming van de fotografe is strafbaar.
gaan me altijd net wat te ver. ;)
Link to comment
Hele mooie foto's!
Het hoort idd niet hier thuis, maar voor deze kwaliteit plaatjes maak ik graag een uitzondering. :P

Oei excuses! Bedankt dat je de foto's laat staan! :P

Mooie foto's hoor, vooral die met die lantaarnpaal heeft wel wat, maar dit soort opmerkingen: gaan me altijd net wat te ver. :D

Och mijn zus heeft al eerder veel problemen ermee gehad (onder andere een hoop gezeur met Teleac), dus voor als het nog niet duidelijk was.. Nu wel ;). Bedankt voor je reactie overigens!
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...