Jump to content
PyroForum.nl

Ik Ben Smoketheplanet


Recommended Posts

Dag iedereen,

Ik ben al een tijdje geregistreerd op dit forum maar ik heb me nog niet voorgesteld(ben niet goed in forums :c ).
Ik heb niet veel ervaring in pyro, alleen enkele KAS rookbommen, maar hier zal ik welllicht veel leren. Maar ik wil ook wel de kaliumnitraat-suiker-parraffine rookbom testen.
Ik zit nu in 5de middelbaar(België) en volg een wetenschappelijke richting waardoor ik 2 uur chemie heb.
Chemie intresseert me wel maar dan gedeeltelijk, bijvoorbeeld knalgas enzo maar niet van die reactievergelijkingen.

Ik ben 16 en woon in België. Jammer, in Nederland mag meer :blush: .

Ik speel tafeltennis, voetbal graag, C.Ronaldo da best :lol: !!!
Ook maak ik graag filmpjes en heb nu eindelijk een goed programma, sony vegas.

greetz

Link to comment
Welkom op het forum.

Kan je uitleggen wat er in Nederland meer mag dan in België? Want volgensmij mag je qua vuurwerk in België meer.



Ja in België kan je beter aan vuurwerk geraken maar de politie in Nederland laat meer toe imo.
Ik heb verschillende filmpjes gezien waar de politie en brandweer komt bij een rookbom en het feestje toch door laten gaan. In België is de politie en brandweer heel wat minder verdraagzamer voor rookbommen denk ik, in België zal je waarschijnlijk nog een dikke boete moeten betalen. Anyway Nederland rules, qua voetbal ...
Link to comment
Jammer, in Nederland mag meer

Don't be so sure of that. :blush:
En de redenen die je hierboven opsomt zijn ook maar subjectief waargenomen en eerder plaatselijk dan landelijk. Afgezien van de situatie dan nog eens. :lol:

In ieder geval welkom op het forum, hopelijk gaat je interesse breder dan rookbommen alleen, er zijn nog zoveel leuke toepassingen van chemie!

Welke richting volg je trouwens?
Link to comment
Don't be so sure of that. :blush: