Jump to content
PyroForum.nl

Jeffrey Stelt Zich Voor!


jeffrey-leiden

Recommended Posts

Ik lees al een tijdje mee op dit forum.
en ik dacht laat ik me toch eens voorstellen.

nou ik ben dus jeffrey woon in leiden, zuid-holland en ik ben 14 jaar.
ik ben nog best veel an het expermenteren(of hoe je dat ook schrijft :D).
ik heb ook een site site

naast vuurwerk heb ik ook andere hobby''s zoals : vissen, varen, voetballen.

ik hoop dat ik op dit forum nog veel te leren is.


greetz jeffrey

Edited by jeffrey-leiden
Link to comment

Hoofdletters zijn redelijk nieuw voor je precies? SPELLING!
En over 'bommen' hebben wij het niet. Jeah een site vol illegeaal vuurwerk dat is wat ik nodig had.
Hm, ik denk dat ik vandaag een slecht humeur heb hé?
Voor de rest welkom, geniet van je verblijf zolang het duurd. En ga geen domme vragen stellen voor O&N.

Ps ik hoop niet dat dit je echte naam is.

Ik denk dat high density even allergisch is voor die benaming als ik. :D

Edited by danny db
Link to comment

Er is een verschil tussen ervaring en het maken van vuurwerkbommen met kruit uit rotjes.
Ik wil niet zeggen dat ik nou zoveel ervaring heb, maar een vuurwerkbom met een petfles en kruit uit rotjes kun je niet echt ervaring noemen, begin dan in ieder geval met het maken van BP/MP...

Want pyro is inderdaad niet het kloten met bestaand vuurwerk, maar het zelf maken van compo's.

Verder wens ik je een mooi en prettig verblijf hier, en please, stop niet meteen met posten na O&N :D

Edited by Underlord
Link to comment

Welkom,

Als ik jou was zou ik het voorlopig maar bij vissen, varen en voetballen houden, welke zeer vermakelijke en ongevaarlijke bezigheden zijn. Het fabriceren van ''vuurwerkbommen'' geeft geen voldoening, en knal van niks, en mogelijk lichamelijk letsel. Doe vooral geen moeite deze rommel aan ons te 'showen', want wij zijn hier niet van gedient. We hebben trouwens ook 'Mods', die jou levensduur op dit forum aangezienlijk kunnen beperken.

Maar als je van plan was eens goed te gaan lezen, en je gedrag te corrigeren adv het gegeven commentaar, dan moet het allemaal goedkomen! :D

Link to comment

Welkom,

Wat doet dat filmpje dan op je site. Zo te zien doen je vrienden en jij niet leuke dingen met vuurwerk. Leuk hoor! Effe een paar koeien bang maken. :D Dierenbeulen!!

Maar goed, ik hoop dat je goed de regels heb gelezen. Eén klein foutje en je bent gewarned.


Groetjes Kalimus

Edited by kalimus
Link to comment

Ik reageer aleen op die zin die op je site staat, ik beweer nergens dat jij het uitvoerd.
Actie = reactie.
Ik heb geen zin in een eindeloze discussie over wat ik vind, simpelweg die smilie is genoeg :D
Als jij na 4 jaar hier nog bent, wil ik recht in je posts durven kijken, en de mijne.

Ik denk dat de meeste comments niet negatief zijn bedoeld, meer een soort...Laten we zeggen steuntje, of hulp, aangezien er genoeg leden zijn die jouw aantal posts niet eens halen
zegt genoeg.
Link to comment

Welkom!
Wat vind ik het toch jammer dat je de tips van mede members niet ter harte neemt. Hoofdletters zijn namelijk verplicht. Aangezien je dat, na meerdere tips, nog niet snapt moet ik je een warning doen toekomen.
Ik denk dat ik daarmee ook een aantal serieuze members zal blij maken, gezien sommige gefrustreerde posts hierboven.
Komop heren, laat u niet opfokken. Darwin zorgt ervoor dat alles goed komt op den duur.
Gr33tZ

Link to comment
×
×
  • Create New...