Jump to content
PyroForum.nl

Stakingen Op Nederlandse Scholen


Treelover

Recommended Posts

Bij ons was het vandaag ook zover :) om 11:15 begon bij ons de herrie er kwamen allerlei leerlingen van andere scholen onze school binnenstormen en schreeuwen, ze wisten volgens mij niet eens waar het over ging :rolleyes: . Toen bij ons een paar leerlingen het lokaal probeerde te verlaten werden ze tegengehouden door de wiskunde docent.

Toch was bij ons het merendeel niet eens vmbo'ers, het waren juist veel HAVO leerlingen (de VWO leerlingen deden het lekker rustig aan), die rotzooi gingen trappen. (Dat komt waarschijnlijk omdat bij ons de MAVO'ers erg onverschillig zijn als er een politieke kwestie of wat dan ook is, ik als ex-havist was een van de weinigen die wist wat er precies aan de hand was). (Dit wil niet zeggen dat ik me beter of slimmer vind ofzo.)

Edited by pyrobass
Link to comment

Bij ons begon de herrie vorige week vrijdag al, na het 2e uur begon het staken/rellen. In het begin was het nog rustig op het schoolplein na een paar minutjes stroomde het helemaal vol met (VMBO)bruggers. Even later er ook nog vuurwerk afgestoken, gelukkig was ik niet aan het staken. Iedereen die betrokken was werd één dag geschorst, de staking was namelijk niet aangekondigd.
GR.Tafelpoot

Link to comment

Éen dag ? Gewoon 2 weken schorsen en dan zorgen ze zelf maar dat ze alles inhalen, geen clementie, gewoon oprotten met je staking. Het is geen staking, het is gewoon vernieling omdat ze het leuk vinden. Massaal spijbelen is het. En toegeven van de regering is het domste wat ze kunnen doen maar goed, dat de regering dom was wisten we al.

Gr,
Boze kees.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...