Jump to content
PyroForum.nl

1000 leden


Guest

Recommended Posts

Vandaag is er een duizendste lid toegetreden tot dit forum!

Zijn naam luidt 'Dree'.

Ik vind 1000leden persoonlijk toch wel een mijlpaal in het bestaan van deze site die meer dan een forum is.

Proficiat aan alle members, leden, mods en gamekeeper voor het prachtige werk!

P.S. : Het gaat over het duizendste, geregistreerde lid! Hopelijk heeft het forum meer leden.

Link to comment

Mensen willen nu eenmaal graag wat te vieren hebben...
Kijken naar het aantal actieve members of 'de kennis' op een forum gaat niet, omdat dit dan is gebaseerd op de visie van elke member als je kijkt naar het punt dat mijlpaal-waardig is.

Een supermarkt geeft ook prijzen weg aan de 10.000ste klant, ondanks dat er tussen de klanten van het verleden ongetwijfeld ook heel wat gespuis zat, en waarbij de goederen die met deze klanten de winkel hebben verlaten niet allemaal de scanner van de supermarktmedewerk(st)er zijn gepasseerd.

Link to comment
  • Root Admin

Nog wat statistieken, van de 1000 zijn er 188 actief geweest in afgelopen maand (dwz. minstens ingelogd zijn), 89 hebben iets gepost en 43 nieuwe leden zijn er bij gekomen. Voor nog meer info wat betreft bezoekers aantallen etc. zie Google Analytics uitdraai van de tijd dat het forum op pyroforum.nl staat:

Analytics_pyroforum.nl_20070412_20071026__DashboardReport_.pdf
Trouwens dit is wel typisch Forumzaken, MOVED dus.

Link to comment

Hmm, in die statistieken kun je precies zien wanneer we op Geenstijl.nl stonden... Ik vind dat kaartje met herkomst van de bezoekers wel grappig. Het is heel geconcentreerd tot bepaalde gebieden.

Verder, ik vind duizend leden natuurlijk wel een mooi getal, maar dan moeten ze wel posten (behalve de bots dan). Volgens mij zijn er maar een stuk of 50 leden echt actief hier.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...