Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben Mark...


Mark

Recommended Posts

Hallo Allemaal!

ik ben Mark van Werven, kom uit het mooi gelegen Amersfoort,
en ben redelijk ervaren met modelraketten. Pyrotechniek is ook een interesse
van mij, evenals vissen en fotograferen/filmen.

Dubbel posten heb ik een hekel aan, het maakt een forum onoverzichtelijk.
Ik ben bezig met modelraketten sinds 2001 en kocht alle motoren en spullen in
de winkel.

Ik wil me op de basale dingen van de pyrotechniek bezighouden, het maken van
bijv. een payloadraket (vuurpijl :P ) is leuk, en heb ik al weleens met gematigd succes
gedaan, dat was de kno3 en suiker raket, ander pretspul is gewenst, alleen de zware knallen trekken mij niet zo.

ik hoop dat ik met mijn gematigde pyro-kennis jullie nog wat kan verschaffen, ik post zelf
niets voordat ik gegoogled heb en gebruik gemaakt heb van de zoekfunctie, ik ben lui maar wil toch wat doen voor mijn hobby.




Nou, ik denk dat ik veel op zal steken van jullie kennis, en dat ik nog maar vele uren op dit forum mag doorbrengen!

Mark

Link to comment

Dit is zeker een mooie introductie! Welkom!
Je zegt dat je sinds 2001 aan modelraketten doet, hoelang doe je al aan pyro? Heb je nog iets op film? Ik ben benieuwd. (En aangeschoten waardoor het mij veel moeite kost om niks fout te typen. Ik doe er ook 2 keer zo lang over. :P)

Link to comment

Welkom :P !
En het leuke is, ik heb sinds enkele dagen ook een modelraket! Ik heb vrij veel ervaring met vuurpijlen ( Pyrotechniek ) en ben dus vrij kort bezig met échte rocketry.
Dus als je vragen hebt over vuurpijlen met payload's ect ( ik maake altijd meal vuurpijlen ) kun je ze altijd stellen. En als ik problemen heb weet ik jou te vinden :P.

Bekijk het foto video topic maar eens bij raketten en vuurpijlen, hier staan wat filmpjes van me.

Groetjes, Yellowcard :(

Link to comment

En hier ben ik weer!

Jemig zoveel reacties had ik niet verwacht, en zeker niet over mij! hihi :P
nouja okee...

ik vind pyro al lange tijd het leukste tijdsverdrijf, ik was 7 ofzo dat ik knallertjes ging maken van klappertjes,
die papieren dingen voor in die pistooltjes. Maarja, ik heb ook een " Duistere Kant "...
Ik heb namelijk pdd-nos, een stoornis die ervoor zorgt, bij sommigen, dat je hobby's iets uit de hand kunnen lopen.

Ik heb dat dus, maar functioneer wel normaal, en werk als stucadoorsleerling.


Verder over pyro, ik was dus al vroeg bezig maar mijn moeder houd me wel in de gaten, ze is ook erg geinteresseerd in pyro, vooral de werking ervan vind ze mooi, dus als ik iets ga maken kijkt ze vaak bij het afsteken of lanceren.

(vorig jaar oktober, maakte ik een lading ANNM-AL, en mocht dit detoneren in de achtertuin... :P mijn moeder is een schat... ps achtertuin is 300 m2)


verder heb ik flash gemaakt, een HMTD synthese gedaan (meerdere), en nog wat andere dingen, maar met sommige dingen ben ik nog wel een noob...

Prophet: bedankt voor je reply en ik weet zeker dat ik met wel zal vermaken op het forum!

Yellowcard: ik heb je PM ontvangen en ik vind het leuk dat je een modelraket gekocht hebt, ik ben wel benieuwd, filmpjes?

Breezer: ik hoop dat we een keer kunnen ontmoeten, eventueel bij een lanceerdag?

Mr. Paplu: bedankt! :( ik vind het leuk om zoveel mogelijk te filmen, ik houd me ook daarmee bezig, en heb daar ook een sony camcorder voor gekocht.

Superman21: Van elkaar hoeft niet aan de zin, is dubbelop, en ik deed er meestal een parachute met een payload van bp of heel k3wl, een strobestar (flashing diamond :P ) onder. ook bedankt voor je reply!


Groeten

Mark

Link to comment
×
×
  • Create New...