Jump to content
PyroForum.nl

mp pijl met report


Recommended Posts

Ik heb al een hele tijd een filmpje van een mp pijl alleen ik kon hem niet op pyroforum zetten dus vandaar dat ik hem maar op youtube heb gezet.



Ik zal even wat info geven.

Casing: pvc
ID: 14mm
OD: 16mm
lengte: 80mm
nozlle: 4mm
eindstoppen: bentoniet
inhoud: 6 gram mp
report: 4 gram kclo4/german dark (70/30)
delay: 1,5 gram mp/bentoniet (2/1)

Zo dat het was het weer, helaas is de knal niet zo mooi als in het echt maar je krijgt wel een idee van hoe het ongeveer was. Ook was de delay iets te lang maar dat heb ik weer verbeterd. Ik gebruik inmiddels inplaats van 1,5gram 1 gram dat geeft een precies goeie delay.

Evtuele tips zijn natuurlijk altijd welkon maar ik denk dat er weinig te verbetteren valt. :P
P.S dat "sick dude!" was ik niet maar een vriend van me die wel onder de indruk was van een klein pvc buisje.

Link to comment

Voor 4 gram zeker geen slecht filpmje (ik had hem al wel gezien toch blijft hij mooi).

@ Rico "lawinepijl" :P 25gram KClO4:German Dark, of welke ga je nemen? Ik haal dit als voorbeeld aan omdat er in een zink 901 25gram zit...

Link to comment

Dat heet toch gewoon een vuurpijl met report ? Niet een ''Lawinepijl''. Dat zijn van die dingen die knallerdeknal beschrijft. Maargoed.

Ik had 'm ook al gezien, maar het is zeker een mooie report pijl ! Ga zeker zo door.
Hoe lang had je je meal gemilled en wat voor houtskool ? En hoe zwaar was de pijl totaal ?

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...