Jump to content
PyroForum.nl

Stop de gouden kooi!


proxx

Recommended Posts

...waar ik deze week voor de vijfde keer zag dat er een schip 'zonk' in de Rotterdamse haven. :P:)

En al die ophef over die gouden kooi: de makers lachen zich dood en vinden het allemaal prachtig. Door zulke sites gaan er alleen maar meer pubertjes naar het programma kijken.
Het gaat precies zoals het is bedoeld: mensen die elkaar wegtreiteren, -plagen, -klieren, -schoppen en al het andere negatieve...

Link to comment

Wat ik nu ga zeggen is misschien ontzettend cliche
waarom al die zendtijd verpesten met dit soort domme programma's
er zijn genoeg leuke inhoudelijke programma's en films gemaakt.
Dit is toch het dieptepunt , een soort van uitgekauwde big brother.

(blijkbaar zinken er toch veel schepen daar)

Ik ben ook erg voor die rode knop... ik kijk al nauwelijks tv , zet ik datding een keer aan is er nog geen fuck op.

Link to comment

De gemiddelde nederlander heeft het IQ van een hardgekookte pinde en is dus zo intelligent als de kontharen van een varken. Komt er op neer dat een groot deel desnoods zijn levensstijl veranderd om naar dit soort laag vermaak te kunnen kijken. Dit is precies waar talpa op anticipeert.

Ik kijk de laatste paar jaar ook bijna geen tv meer, vroeger was daar kopspijkers en iedere avond een goede film maar tegenwoordig wint hartvanfukkingkankernederlanddatdwarsdoormeB-filmdieikeigenlijktochalnietwildezienkutniews het daarvan. Helaas is het overgrootte deel van nederland een kuddedier en wordt er niet op minderheden gelet.

Discovery/NGC is ook niet meer wat het was... Te commercieel geworden. Het aantal branduren van mijn TV is nu zo'n 2-4 per week, afhangende van het aantal dagen dat ik werk, want als ik daarvan terug kom wil ik om 1 uur 's nachts wel even comedy central kijken...

Link to comment
De gemiddelde nederlander heeft het IQ van een hardgekookte pinde en is dus zo intelligent als de kontharen van een varken.
...
maar tegenwoordig wint hartvanfukkingkankernederlanddatdwarsdoormeB-filmdieikeigenlijktochalnietwildezienkutniews het daarvan. Helaas is het overgrootte deel van nederland een kuddedier en wordt er niet op minderheden gelet.
Amen! :)

Ik heb überhaupt nooit echt TV gekeken, ik heb wel een leven.. :P
Ik heb me voor zover ik weet de afgelopen 4 jaar nog nooit verveeld. De tv wordt gebruikt voor goeie films en 't nieuws en zo. (En toch een mega TFT-plak aan de muur xD)
Link to comment
×
×
  • Create New...