Jump to content
PyroForum.nl

Wat zijn je hobbies buiten chemie en pyro?


Recommended Posts

Ik zou ons sowieso geen kudde dieren noemen. We doen aan pyrotechniek/HE (Niet echt gemiddeld). Veel luisteren rock (Kuddedieren luister over het algemeen hiphop en andere TMF bagger). Veel hebben ook andere "rare" hobbies (Picklocking, skateboarden etc). Er zijn ook veel druggebruikers onder ons (Cannabis vooral, maar ook gelezen dat een paar GHB, XTC, pep, popper of sos o.i.d. gebruiken/hebben gebruikt), dus echt standaard zijn de pyroforum leden niet echt. Misschien dat van de drug, dat door kuddedier gedrag kan komen, maar ik kan zeggen dat dat bij mij niet zo was. Ik kende niemand die drug gebruikte, behalve mijn broer. Eens een keer een joint gerookt en toen steeds vaker, en daarna kwam ik eigenlijk pas in het "wereldje".

Link to comment
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dus iemand die van jumpstyle houdt is meer standaard dan iemand die naar rock luistert?
Beetje kortzichtig hoor!

[edit] En verder:
Drugs gebruikt tegenwoordig elke groep jongeren. Dus drugs gebruiken is eerder standaard als apart. Waarschijnlijk gebruiken de housers nog wel iets meer als de rockers, dus mochten drugs je zo 'apart' maken...
Mijn muziekverzameling (900+ originelen) bestaat voor zo'n 50% uit Hip-hop. Dus dat maakt mij ZEKER een kuddedier.

Volgens mij ging het hier om verdere hobbies, niet om nu uit te maken welke stroming binnen de nederlandse jeugd van tegenwoordig de stoerste is.
Binnen elke stroming heb je kuddedieren, en de mensen die het hardste over een ander iets roepen zijn meestal degene die het meest krampachtig 'apart' willen zijn. Daardoor voldoen zij helemaal aan het stereo-type 'alternatief' en zijn het dus ook gewoon meelopers.
Op dit forum zitten buiten mensen met een 'serieuze energieke hobby' ook gewoon een groot portie k3wls die lekker willen knalluh. Gelukkig posten ze tegenwoordig niet meer zoveel, maar ze zijn er echt hoor.

Dus van welke muziek je ook houd, wat je verder doet in het leven.... "Het is allemaal allang gedaan, alleen nog niet door ons".
Dus doe je ding en laat een ander het zijne doen. Nu terug ON-TOPIC.
Welke hobbies heb je nog meer?

Antwoord: Gamen, sexen met, en kusjes geven aan, mijn vriendinnetje. En natuurlijk veel, heel veel muziek!
[/edit]

Link to comment

Ik vind mensen die naar Rock/Metal/Alto-dingen luisteren persoonlijk ook kuddedieren(ik vind ieder mens een kuddedier, omdat we dat in mijn optiek ook gewoon zijn). Maar om op alto's e.d. terug te komen; de meesten zeggen dat ze allemaal hartstikke 'alternatief' zijn. Dat terwijl ze met z'n allen naar dezelfde muziek luisteren, alleen met elkaar omgaan en dezelfde kleren dragen. Alto is ook gewoon een subcultuur; net zoals Jumpstyle, Hip-Hop of whatever. Ik vind dit hele pyroforum een eigen subcultuur hebben, omdat we allemaal dat zelfde gemeenschappelijke kenmerk hebben: de pyrotechniek/HE interesse. Maar óók omdat we allemaal toch wel hetzelfde type mensen zijn. En daarmee bedoel ik niet Alto of jumpstyler, maar gewoon de pyro-groep op zichzelf.

Gr.
IM

Link to comment

- Gamen. Deel van m'n inkomen eigelijk, ik level World of Warcraft accounts en verkoop ze.

- Fitness, dus niet lukraak wat trainen maar echt volgens (voedings)schema. 1,5 jaar bezig nu.

- Af en toe beetje programmeren in visual basic, netwerken en noem maar op. Tevens mijn opleiding.

- Zo af en toe eens op stap, lastige combinatie met het trainen. Bier is niet echt gunstig voor het winnen van spiermassa.

- En eten en slapen mogen zeker niet ontbreken.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...