Jump to content
PyroForum.nl

"Vragenlijstje" nieuwe members


morpheus

Recommended Posts

Misschien een idee om de nieuwe members standaard een vragenlijstje in te laten vullen...
(en deze dan dan bijv. te pinnen in het "ik ben-forum")
Dit omdat het me opvalt dat de meeste voorstel-posts niet echt veel info bevatten, en de andere members dan al snel met de standaard vragen aan komen zetten. ;)

bijvoorbeeld:

[b]Leeftijd:[/b] [b]school / werk:[/b] [b]Waar liggen je interesses (qua onderwerpen van dit forum)?[/b] [b]Hoeveel ervaring heb je hier al mee?[/b] [b]Verdere Hobbies:[/b]

[b]Woonplaats / -provincie:[/b]














Link to comment

Mja, zoals dit vind ik het wel een goed idee. Het moet alleen niet te uitgebreid en te overdreven worden. Dan wordt het toch niet gebruikt. Verplichten kunnen we het ook niet echt, het is meer iets dat sterk aangeraden wordt om te gebruiken als je je gaat voorstellen. Maar zoals het daar staat ben ik wel voor. ;)

Link to comment

Had dit ook alweer te snel gepost; 1 minuut vóór jouw reply in H2S' voorstel Topic...
(om dat Topic on-Topic te houden ;) )

En 't is idd geen super-lange lijst, meer de standaard info, waar verder dan nog prima over doorgevraagd kan worden... (lijkt mij)

Link to comment

Mij lijkt het wel handig voor ons, maar niet voor die wat zich wil aanmelden. Op een forum als deze zou ik toch niet willen dat iedereen die het wil m'n woonplaats zo kan lezen. Woonplaats zou ik persoonlijk niet openbaar op het forum zetten. Provincie misschien nog net maar niet in combinatie met veel andere info. Zou ben je snel te vinden als ze dat zouden willen.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...