Jump to content
PyroForum.nl

wazaaaaaaaaaaaaa

cl 3 v 1 l

Recommended Posts

Posted

Ik ben 15, en wordt 16 in december, ik zit in het 4e Wetenschappen, en heb al 2 jaar chemie

Ik experimenteer al 'enkele' jaren met het zelf maken van bommetjes, hopelijk helpt deze site me :(

Posted

"Tennisbalbommen" worden niet erg gewaardeerd op dit forum, eveneens de term "bommen". Ik zeg het je maar alvast voordat een admin dat doet.
Welkom en hopelijk steek je hier een hoop op, en ook dit dus.

Posted

Welkom,

Let op je spelling! Het gebruik van hoofdletters en leestekens is verplicht! Neem dus even de regels door. Verder zal je op dit forum niet veel tegenkomen i.v.m. "bommetjes", daar doen wij namelijk niet aan. De dingen die je daar opnoemt (tennisbalbom, zelf uitgevonden dingen,..) worden hier dan ook als zeer k3wl aanzien! Ik raad je aan om veel te lezen zodat je hier van afstapt!

Posted

Welkom.

Je eerste warning is al binnen. Beter lees je dus eens goed de regels en houd je je er in het vervolg aan.
K3wl gedrag als het jouwe kunnen we hier goed missen.

Gr33tZ

Posted

Ik ben een keer gebanned geweest voor een hele poos hier op het forum :( . Bleef het niet bij een warning.

Maar welkom. Hoop dat je je wat meer richt tot de, ja in mijn ogen 'mooiere' dingen :P .

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...