Jump to content
PyroForum.nl

Crimson Powder


mr.stijntje

Recommended Posts

Volgens mij krijg je hier wel een rakketje mee de lucht in :) Of zou het daarvoor net wat TE snel zijn?


En in de allereerste post van dit topic staat:
Het is ontworpen voor raketjes.

LEZEN is zwaar. ;)

Daarnaast is het ook goed te gebruiken in kleine knallers ja.
Gr33tZ
Link to comment
  • 1 month later...

Ik dacht zo eens van, ga ik eens niet lastig doen en een oud toppic uit de sloot halen. :P
Het zal wel een nuttige topic bump zijn.
Ik heb vandaag geëxperimenteerd met raketjes op basis van nog vochtig :P crimson powder.
De ene CATO na de andere!
Mijn grootste nozzle was 3/4 ID maar zelfs deze gaven geweldige knallen, had ik er maar knallers van gemaakt ;)
Ik heb ook nozzle less geprobeert, maar die gingen dan weer niet de lucht in!
Rare dag zeker :)
Voor jullie het vragen:
Eindstoppen van bentoniet, en langer dan de ID van de huls.

Link to comment

Ik heb met 2 Idiameters gewerkt: 1cm en 1.5cm en de eindstoppen waren keihard geramd bij de 1.5cm en zachter bij de 1cm (slechte hulsjes, ik sla ze kapot :P )
Wat anders ook leuk is als je eenmaal vochtige crimsonpowder hebt, maar wel wat K3wl is :).
Maak er mini worstjes van ongeveer 1mm diameter en een cm lang, steek die aan het uiteinde aan en de worstjes schieten pijlsnel kriskras in het rond :P .

Link to comment
Guest Rico

Ik zal het vanmiddag eens gaan proberen met baby pijltjes, diamater iets van 6 mm ofso. Ja tyneman, je bracht me op een idee :)

Link to comment

Zo, hij gaat echt mooi kaarsrecht omhoog, zeer mooi :) , als je een beetje repeatable resultaten ermee kan krijgen kan het mss nog een mooie propellant worden.



Lttrrzz

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...