Jump to content
PyroForum.nl

Matchrockets


Toyd

Recommended Posts

Ik heb dat matchrocket gelezen en d8 natuurlijk dat ga ik ff uitproberen.
Maar dan lukt het niet omdat ik hem op het standaardje en aan gedaan heb en dan doet ie niks.
Maar als ik hem los van dat ding doe en dan er tegen aan (schuin) dan vliegt hij wel...
Staat het daar fout of kan ik geen engels.... :D:angry:
Hoe laaat je hem heel ver vliegen ?
Nu deed hij maar... 1,7 meter ofzo. :P

GreetZz Toyd :)

-------------------------

Srry het was geen 1,7 meter :D
Maar het was minder dan 1 meter.

Let eens wat meer op je spelling en minder op je irritante smileys. Dan is er een kans dat je warninglevel op 25% blijft. T.

Link to comment

Zo'n Matchrocket werkt op één lucifer...
Dan vind ik 1,7 meter al ver!
HEEEEEEEEL ver zal je nooit lukken! Tenzij je 1000 luciferkopjes in een Aluminium-buisje doet, verder zal je het Engels wel goed hebben begrepen denk ik...

Jurrrrr

PS: Doe wat aan je spelling (Hoofdletters + Leestekens = Verplicht)

Link to comment

Dat vraag ik me eigenlijk ook wel af. Ik heb dat ooit ook geprobeerd, een stuk of 7 pogingen. Het werkte totaal niet, er schoot nieteens wat weg. Brande gewoon door het aluminiumfolie heen. Zou iemand wat verduidelijking kunnen geven?
Is namelijk wel grappig zo'n matchrocket. :angry:

Alvast bedankt, The Freak

Link to comment

Ik heb een keer met een kennis van mijn ouders op winterstop lucifer raketjes gemaakt.
Wij namen 1 hele lucifer, en daar nog 2 kopjes bij. Totaal 3 kopjes dus, en 1 steeltje. Daar Aluminiumfolie omheen, schuin in het doosje zetten en lucifer er onder.
Je moet een beetje testen met hoeveel Al folie, en hoe stak je het om het steeltje doet.

Link to comment
Tenzij je 1000 luciferkopjes in een Aluminium-buisje doet


Hoe maak je dan zo'n aluminium-buisje?
Misschien helpt dat wel.

Als je dan wat spul van die sterretjes bij die lucifers in het aluminium-buisje doet kan dat dan goed gaan?
Ik probeer het maar niet.
ik zou graag jullie mening willen dan kan ik wat verstandiger die matchrocket maken (of niet).

GreetZz Toyd.
Link to comment

Met matchrokets kun je gewoon klooien wat je wilt, das het mooie.

Ik denk dat jurrrrr gewoon folie bedoelt. Aluminium buisjes zijn niet te maken
en komen bij mijn weten niet in de goede grote voor.

@ SoulPredator: w00t, het is door de weeks man! heb jij geen bedtijd?

Link to comment
  • 2 weeks later...
Aluminium buisjes zijn niet te maken
en komen bij mijn weten niet in de goede grote voor.


Die buisjes waar die sigaren (een sigaar per buisje) in zitten van welke metaal is dat gemaakt.

Als je daar dat spul in doet, daar zit in ieder geval zo'n gaatje achterin waar het gas kan ontsnappen waardoor hij kan vliegen.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...