Jump to content
PyroForum.nl

Wolfsherz


Wolfsherz

Recommended Posts

Gegroet!

Ik ben Wolfsherz. Teminste zo heet ik niet in het echt B) , maar wel op dit forum ;)
Ik ben een 17 jarige scholier. Ik doe momenteel HAVO5 NT. De vakken Natuurkunde, Wiskunde en Scheikude vind ik helemaal geweldig. Ik ben een 'pyrotechniekus' in opleiding om het zo maar te noemen :P . Ik lees er veel over. En ik experimenteer momenteel alleen nog met simpele rookbommen compositie's. Ik ga binnekort mijn eigen kogelmolen maken en dan ook proberen BP te maken. Ik hoop hier heel veel te kunnen leren, en ook mijn 'steentje bij te kunnen dragen'. Ik verheug me op een goede periode die ik hier zal meemaken :D

Houzee

Wolfsherz

Link to comment

Welkom Wolfsherz! (Waar komt die nick nou weer vandaan?)

Lees aub even de regels en pas ze toe. Dit voor een (Nog) prettiger verblijf hier. Fijn om te zien dat je de volgorde binnen pyro een beetje snapt en niet gelijk begint aan een ons Flash. B)
Veel plezier op het forum, en ik wacht met spanning op je eerste bijgedragen 'steentjes'.

Have fun, stay safe!
Gr33tZ

Link to comment
Ah, ziet er goed uit!
Laat mij de eerste zijn om je te verwelkomen!
Welkom


Bedankt, bedankt ;) . Ik voel me nu al helemaal thuis :P .

Wat voor rookcomposities maak je? KNO3/Suiker?




KNO3/Suiker, KNO3/Suiker/Paraffine. Maar dan gebruik ik simpele waxinelichtjes. Dus weet eigenlijk niet of dat voldoende Paraffine is B) . KAS/Suiker en als ik van het weekend even wat tijd neem voor het indampen ook NH4NO3/Suiker. Maar ik begin een beetje door mijn vooraad KNO3 heen te raken, dus moet mijzelf een beetje inhouden :D

Houzee

Wolfsherz
Link to comment

Welkom B)
Tis inderdaad dat als je eenmaal wat wilt experimenteren met rookbommen je redelijk snel door ja KNO3 kan gaan, ik ben namenlijk zelf nu een poosje kogelmolenloos dus vul nu wat pyrotijd met het maken van rookbom (en andere geïmproviseerde) composities.