Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben Ignes


Ignes

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Zoals de titel al deed vermoeden: ik ben Ignes, 19 jaar oud, en ben net als jullie ooit besmet geraakt met het pyro-virus. Ik heb al redelijk wat pyrotechnische creaties doen ontstaan, maar het is altijd mooi om te lezen over de ervaringen en ideeen van anderen.

groeten, Ignes

Link to comment
Welkom!

En mogen wij weten wat?

Natuurlijk :lol:
Ik heb verschillende mines geprobeerd, kleine shells (</=2"), en ben nu bezig met een betrouwbare rocket. Dat alles met vrij beperkte middelen, exotische chemicalien heb ik niet. Tot nu toe leuke dingen gedaan met BP en metaalpoeders. Heel af en toe een gekleurde ster, daar mijn chloraat-voorraad helaas maar klein is. Natuurlijk ook wel eens een rookbommetje en een knallertje gemaakt, maar dat is geen kunst B) (ondanks dat wel leuk :D) En tot slot heb ik voor een amateurfilm ooit wat electronisch ontstoken special effects gemaakt: inslagsimulaties van geschut.
Link to comment
En ik Ignam is dan toch de akusativus :lol:
Is een van de weinige dingen van Latijn dak nog weet, als het klopt teminste

Ik ben die rijtjes allemaal al kwijt (en al helemaal die van de derde groep), heb ze eigenlijk nooit geleerd, niet te geloven dat ik 2a3 maanden geleden nog latijn had, ik had er nog mee door kunnen gaan maar ik had er geen zin meer in.
Link to comment

Wow mensen die latijn hebben gehad! :lol: Dat zijn er niet bijzonder veel meer... In dat geval kan ik mn standaard signature ook wel toepassen dan. Heel misschien herken je hem als je wel eens op chemixtry komt. Daar gebruik ik mijn dj-nickname, PyroJ, maar toen had ik nog nooit gehoord van k3wls, en daar wil ik toch niet mee in verband gebracht worden, vandaar nu Ignes.

Link to comment
Wow mensen die latijn hebben gehad! :lol: Dat zijn er niet bijzonder veel meer... In dat geval kan ik mn standaard signature ook wel toepassen dan. Heel misschien herken je hem als je wel eens op chemixtry komt. Daar gebruik ik mijn dj-nickname, PyroJ, maar toen had ik nog nooit gehoord van k3wls, en daar wil ik toch niet mee in verband gebracht worden, vandaar nu Ignes.

Ah, PyroJ, ik heb wel wat posts van je gezien op chemixtry ja, en Ignes is inderdaad een stuk minder K3wl dan PyroJ.
Link to comment
Welkom Ignes, ik hoop dat je snel wat van je creaties incendeert B)
(Incendere was toch in de fik steken? :D Mijn latijnse woordenboekje is foetsjie...)

Haha, klopt als een bus. Ik zal voortaan mijn testjes proberen vast te leggen op video, en uploaden, ik zag dat het forum zelf ook de handige optie heeft om een beperkte hoeveelheid bestanden online te parkeren.

Iedereen bedankt voor het hartelijke welkom :lol:
Link to comment
Guest wolkje

Welkom Ignes bij ons op het forum.
Hopelijk veel lees-, leerplezier.

Ikzelf mak ook vuurwerk met zeer beperkte middelen, achter de andere heb ik eerlijk gezegd nog niet gezocht.

Link to comment
Ikzelf mak ook vuurwerk met zeer beperkte middelen, achter de andere heb ik eerlijk gezegd nog niet gezocht.

Ik heb wel pogingen gedaan, zo ben ik nog steeds op zoek naar een betaalbare bron voor chloraat, maar ach, bronnen vinden is erg tijdrovend voor de Nederlandse hobby-pyrotechnicus, zeker als het niet al te veel mag kosten... We zijn allemaal wel eens jaloers op onze Amerikaanse collega's denk ik, die surfen naar een webshop, en bestellen vanuit de luie stoel alles wat hun pyro-hartje begeert. :lol:
Link to comment
Guest wolkje

Zo werkt dat voor hun, vor ons ligt et weer anders, ik heb een mooie winkel in amerika of was et nu uk gevonde maar daar was alles duur voor weinig gemiddeld zo een 2$ voor 28gr.
En dat komt duur uit :lol: B)

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...