Jump to content
PyroForum.nl

ik ben louis


louis

Recommended Posts

Ook welkom namens mij, en ik zou idd ook maar snel van de pvc-zooi afstappen...
En verder: leer zuh :)

gooi je er 70cctje onder + nieuwe yasuni ofzo :D
shiiit, m'n broertje heeft net een Neos en die praat nu ook alleen maar over yasuni, malossi, trek- en drukveertjes, underseats en de hele zooi B)B)
maar ja; das offTopic :lol:
Link to comment
Ook welkom namens mij, en ik zou idd ook maar snel van de pvc-zooi afstappen...
En verder: leer zuh B)


jah doe ik ook :lol:


wie weet trouweds ..ik wil kleur in me rook hebben wie weet waar ik dat spul kan kopen ofsow grag info :D
Link to comment
ik wil kleur in me rook hebben wie weet waar ik dat spul kan kopen ofsow grag info
Op een zilveren of een gouden plaat mijn heer ? :lol:

Daar heb je o.a. voor nodig:
-Lactose
-Quinoline Yellow
-Rhodamine B
-Para Red
-Methylene Blue
-Phthalo Blue
-Indigo Pure
-Auramine

Duvel ..B)
P.S.: verzorg je posts een beetje alsjeblieft, dank je wel.
Link to comment

Punt 7 van De Regels! zegt meer dan voldoende denk ik.. :lol:

Het is niet toegestaan om bronnen voor het verkrijgen van stoffen middels dit forum bekend te maken. Dus ook geen specifieke details, zoals prijzen/productnummers/plaatsen/afkortingen/namen etc. Vragen om bronnen is eveneens niet toegestaan.

Ik heb deze ook wel eens overschreden hoor, daar niet van.. B) :D

Link to comment

Louis, welkom maar:

- Het is ten strengste verboden om bronnen te vragen.
- Tweemaal achtereen de regels overschrijden terwijl je er nog op gewezen bent wordt ook niet getolereerd.
- Je voorstel topic dient louter en alleen om je eigen voor te stellen (met alles erop en eraan welteverstaan), niet om naar chemicaliën te vragen.
- Vragen stellen zonder eerst de zoekfunctie of google te hebben gebruikt wordt niet geapprecieerd, wij spoonfeeden niet graag.

Daarbij komt dat je een rookbom niet kan "opvoeren". Als je gewoon maakt dat het meer rook produceert is gewoon meer compositie gebruiken. De stelling die jij daar dan ook geeft is nog k3wler dan de pvc-rookbom zelf. (Dat die harder gaat dan KAS rookbommen) Is er dan soms een standaard maat KAS/suiker rookbommen? Gaat die harder dan 1kilo KAS/suiker of dan 10 kilo KAS/suiker. (vast niet hoor).

Je hebt in mijn ogen een niet al te goede start genomen, maar je kan deze slechte start omdraaien in een goede verblijftijd door alleerst de regels door te nemen en toe te passen en ten tweede veel te beginnen lezen zodat je van die k3wl dingen afstapt.

Link to comment
Over veel van de door Duvel genoemde stoffen staat al info op dit forum of iig op internet...
Eerst ff zoeken is de eerste weg naar het bemachtigen van stoffen :lol:



op wat voor term moet i kdan zoeken op gogle ?

Deze zin ga ik niet eens proberen te verbeteren! Hoofdletters, leestekens en spelling! Nu gaan gebruiken of je blijft warningen slikken. (Prophet)
Link to comment

Welcome!

T'is misschien wel een idee om eerst internet (o.a. hoe fora werken)
een beetje te snappen voor je überhaupt aan zoiets dat veel
tijd (voor mij althans), planning, en precisie kost.

Laten we beginnen met SPELLEN, jij bent 13, tenzij je een soort
achterstand hebt zou je al behoorlijk moeten kunnen spellen.

op wat voor term moet i kdan zoeken op gogle ?

Naar welke term moet ik dan zoeken op google?
< Er wordt van je verwacht dat je zulke zinnen kunt schrijven en dat ook doet.

Er wordt ook van je verwacht dat je de regels leest: http://pyroforum.nl/index.php?showtopic=134
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...