Jump to content
PyroForum.nl

Frans vuurwerk


Recommended Posts

vanwege het 14 juli feest in frankrijk was er vuurwerk in de winkels vekrijgbaar en heb ik me even vuurwerk van totaal 23 euro veroorloofd waaronder mortieren van Ardi 6 shells van 2 inch en een buis er bij dat koste met 20 euro en Demon Magnum grote (4 grote rotjes)ik weet niet hoe je ze noemt maar ik weet wel dat er per stuk 17 gram kruit in zit teminste dat staat op de verpakking, ik heb hier wat fotos


Soort:Ardi mortieren 6 shells
Prijs: 20 Euro

De box waar het inzat

De box geopent

en tot slot alle mortieren op een rij

Soort: Demon Magnum 4 stuks
Prijs: 2.95

In de verpakking

Vergelijking met hand en aansteker



Ik wil weten of mensen dit vuurwerk kennen en hoe mooi het is.

of natuurlijk een mening

(Graag uploaden direct op het forum, die functie is er niet voor niks, gebruik maken van RapidShare is kut! - by gamekeeper)

Link to comment

Ze zien er goed uit:), maare steek ze ff af en film het, anders wordt het weer zo'n ''welk kruit kan je uit rotjes halen'' topic

Btw gebruik voor afbeeldingen geeeeen rapidshare, das zo verneukt. Gebruik liever www.imageshack.us.
Enne nog een x btw :) Ik heb ook een x rotjes gekocht in Frankrijk en dat waren net dynamiet staven zo robuust zagen ze eruit, maar ze knalden voor geen fluit..Ik hoop niet dat het dezelfde zijn :P

Link to comment

De shells uit frankrijk zijn wel leuk, alleen erg erg duur!!!
Die Demon knallers, dat is zware troep, ik heb ze ook gehad, gekocht ergens in een zijstraatje in parijs.
Dingen zien er groot uit, maar knaller amper 2 x als een rotje.
Zonde van je geld dus.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...