Jump to content
PyroForum.nl

Oude ongebruikte accounts deleten


Recommended Posts

Is het geen goed idee om alle members oude dan een jaar ofzodie meer dan een jaar niet online zijn geweest die 0 berichten hebben geplaatst te deleten?

Dat zou de gebruikerslijst een stuk overzichtelijker maken.

Reacties zijn welkom.

'The boss' :( (GK) mag dan zelf beslissen of het een goed idee is of niet.

dr B

Link to comment

Nee, waarom zou je, zoveel MB neemt het toch niet in? Als het wel veel in neemt zou ik ja zeggen, maar dan nog met twijfels. Het is alleen maar veel werk. Soms ben ik ook gewoon een half jaar of langer niet op een account, maar ik weet nog verdomt goed dat ik er een account had, en dan is het frustrerend als er dan staat: "this account does not exist"

En waarom zou je gamekeeper willen overtuigen dat het wel moet gebeuren, het kost hem alleen maar veel werk, en je merkt er zelf niets van... :roll:

Link to comment

Ik vraag me één ding af Bunhead:
WAAR BEMOEI JE JE MEE?

Dit soort dingen hebben niets met pyro of de inhoud van dit forum te maken.
Dus is het de taak aan de mods en admins om te beslissen hoe het eruit ziet.
Als GK de mening van members wil weten dan post hij uitzichzelf wel een vraag.

Dit is totaal onnodig postwhoren en interessant doen.
SLOT

T

Link to comment
  • Root Admin

Ik moet dr. Bunhead wel te kennen geven dat Forumzaken voor dit soort opmerkingen bedoeld is.

Het verwijderen van oude gebruikers maakt niet zo veel uit. Het kost zo goed als geen ruimte om iemand in de database te laten staan. En mocht iemand alsnog terug komen en erachter komen dat z'n account niet meer bestaat is dat natuurlijk alleen maar vervelend. Daarnaast kost het veel werk om dit handmatig te doen en om daarvoor speciaal iets te gaan schrijven is natuurlijk ook veel werk.

Het zou misschien wel handig zijn op geadvanceerde statistieken te hebben waarmee je het aantal actieve gebruikers (bijv. online geweest of gepost in de afgelopen maand).

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...