Jump to content
PyroForum.nl

hallo


Guest

Recommended Posts

ik ben kerim ik ben 19 jaar,woon in noord holland
ik heb alleen nog maar ervaring met ap
maar ik hoop dat ik hier wat veiligere dingen leer en mijn horizon kan verbreden :P
en als ik me nieuwe camera heb zal ik wel een paar filmpjes proberen up te loaden

Link to comment

Ik ben met mijn havo opleiding in het 4de gestopt(ja ik weet het dom)
maar ik ga binnenkort weer naar school toe :P
ik heb alleen ervaring met strijker bommen maar daar heb ik niks voor gemengd alleen het zilver kruit uit strijkers gehaald,
ik zou graag een paar nieuwe dingen willen leren en wat meer ervaring
op doen, zoals de synthese van nitrocellulose
enz.
ik heb me het het laatste jaar een beetje proberen te verdiepen in chemische stoffen
ik heb ook geprobeerd kclo3 te maken door elektrolyse maar dat was mislukt dat was ongv een jaar geleden
ik hoop dat ik hier mee je vragen heb beantwoord.
mzzl

Link to comment

kaliumnitraat uit kas kun je op je buik schrijven :P
kun je niet weten, in KAS mest zit ammoniumnitraat, ook een oxidator, maar niet echt een veelgebruikte in pyro
(lol je hebt je post ge edit)

als je er echt wat gaat doen gaan er heel veel bronnen voor je open, je zal in no-time aan alle chems kunnen komen die je wil.

dat met flash uit strijkers heeft iedereen gedaan, je moet ergens beginnen.
als je er maar mee ophoudt.. :P

Link to comment

Welkom op het forum :wink: .

Uit mijn ervaring schijnt het hier op het forum zeer geprefereerd worden om volgens de Nederlandse spelling te schrijven (leestekens, hoofdletters e.d.) ik noem geen namen *kuch mr. stijntje* * kuch pepcore*...hehe :wink:

als je er echt wat gaat doen gaan er heel veel bronnen voor je open, je zal in no-time aan alle chems kunnen komen die je wil.


Ja, klopt. Ik kan alles bij eén bedrijf halen (wel labgrade :P:P ). Maar als je naar de wat exotischere kant van de chemicalien gaat wordt het wel erg duur :shock: .
Link to comment

Ik schrijf meestal een paar chemicalien op een briefje en dan ga ik gewoon langdurig overal zoeken(eerst op internet opzoeken waar het voor word gebruikt enz.) ben ik weer een dagje zoet. :P
zo leer je ook meer ervan denk ik ,alhoewel ik heb nu natuurlijk alleen nog de makkelijke dingen gevonden. :P
h2o2 / 35%
zwavelzuur 96%
Al poeder
zwavel
enz.
ik heb eigenlijk ook alleen maar grondstoffen om ap te maken,
of om een paar halfabrikkaten te maken :roll:
ps. ik hoop dat de leestekens een beetje kloppen.

Link to comment

Allereerst: Welkom op het forum!!

Ten tweede, er is een commando voor sub en super script. Als je water als chemische formule opschrijft, wordt dat H2O. Dat doe je door eerst < sub> te doen, dan een "2" en dan < /sub> te doen. Hetzelfde werkt met superscript, alleen dan worden allebei de "sub"s "sup".

Link to comment

Sorry hoor,ik ben al 2,5 jaar niet meer naar school geweest en ik schrijf ook niet meer zo veel.
Je moet niet denken dat ik mijn posts niet nakijk,ik doe echt mijn best.
Ik weet bv. niet meer precies wanneer ik parragrafen enzo moet veranderen.

De tekst hoe die op jouw scherm komt is waarschijnlijk het beste wat ik kan doen.(op dit moment, want als ik weer naar school ga krijg ik zakkelijk Nederlands)

dus mzzl(of mag dat ook niet) :wink:

Link to comment

Welkom op het forum pepcore!

Op je spelling letten wordt hier inderdaad verwacht, indeling van je tekst (paragrafen enzo) is niet zo erg belangrijk, maar lange teksten splits je het beste op. Dat verhoogd de leesbaarheid.

Wat wel belangrijker is, is dat je leestekens en hoofdletters gebruikt, anders wordt het een warboel.

Veel lees- en leerplezier !

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...