Jump to content
PyroForum.nl

Thomm


Thomm

Recommended Posts

He, ik stel me maar ook even voor. Ik ben Thom, ben 15, en een vriend van YellowCard. Enige wat ik voor dingen doe met vuurwerk gaat vooral rond het einde van het jaar in. Ik hoorde nogal wat gave verhalen van yellow, dus ik dacht; dat wil ik ook 8) !
Eerste wat ik nu aan het maken ben is een rookbom.. of het lukt :?:
'k Hoop het..

Link to comment
  • 3 weeks later...

Verwijderd door Tyneman. Dit soort taal word op dit forum dus NIET getolereerd. Jat m'n naam niet en kraak ook niet yellow's werk af.

[edit door Tyneman] ThommB. Lees NU de regels. We gaan hier normaal met elkaar om. Als je een probleem hebt met de nick of het gedrag van een ander member kan je dat melden bij een van de Moderators. Dit soort flaming word hier niet geaccepteerd! T. [/edit]

Link to comment

Nee het is geen tweelingbroer, ik heb wel een tweelingbroer maar die zit hier niet op de forums.

Ik heb ThomB is het echt wel, hij zit bij me in de klas, en Thom ken ik helemaal niet en ik ben ook geen vriend van hem, en hij ook niet van mij.
Misschien als ik Thom zeg bedoel ik ThomB, omdat Thom gewoon zijn echte naam is zoals ik hem in 't echte leven ken.

poeh poe

Link to comment

Thomm, lees de regels van dit forum eerst goed door. Houd u er aan, want het feit dat over je introductie al zo'n discussie ontstaat betekend dat je je nog niet geheel netjes gedraagt.

Als je probeert ThomB te imiteren, wees dan zo vriendelijk zelf je biezen te pakken. Gebruik je eigen nick en identiteit.

Veel plezier op het forum.
Gr33tZ

Link to comment
Dat is niet waat Stijntje, Thomm is nooit echt actief geweest, sinds hij dat incidentje met mij had over die bp-vuurpijlen heb ik hem hier nooit meer gezien...
En ThommB zal er geen moeite mee hebben om Thomm weg te stemmen heb ik zo'n idee  :wink:

Sorry maar dit moest ik even quoten :)
Ik houd me er verder buiten, hier hebben we mods voor :D
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...