Jump to content
PyroForum.nl

5 inch shell hoeveel gram lift?


Elementfire98

Recommended Posts

On 5/4/2019 at 3:43 PM, HalveHemi said:

Een salutshell is ook wel een stuk makelijker te maken dan een ECHT mooie siershell he ;)

Oja dat zeker! much to learn

mare ging natuurlijk helemaal mis, kwam op de grond terecht en explodeerde.. Stars waren prima,  zowel de timing en de lift waren niet goed 

Edited by Elementfire98
Link to comment

Blij dat jij oke bent. Zo, nu heb je een heleboel stoffen verspild aan iets dat je voor een kwart van de prijs kon leren met een 3". Veel succes met de volgende testen! Denk er aan: Gradatim, Ferociter. Spreuk van Blue Origin, betekent 'stap voor stap, maar vol passie en ijver'. Is hier ook wel van toepassing denk ik.

PS: Is er een filmpje van :lol:.

  • Like 1
Link to comment
1 hour ago, Andres said:

Blij dat jij oke bent. Zo, nu heb je een heleboel stoffen verspild aan iets dat je voor een kwart van de prijs kon leren met een 3". Veel succes met de volgende testen! Denk er aan: Gradatim, Ferociter. Spreuk van Blue Origin, betekent 'stap voor stap, maar vol passie en ijver'. Is hier ook wel van toepassing denk ik.

PS: Is er een filmpje van :lol:.

Hahah! Soms moet je hard neer gaan voordat je er eigenlijk wel mee eens gaat worden, dat je een stapje terug moet doen. 

PS: geen filmpje ervan gemaakt, moest namelijk rennen voor me leven. 

Link to comment
  • 2 months later...
On 5/5/2019 at 8:01 PM, Elementfire98 said:

Stars waren prima

Dat weet je niet als hij op de grond klapt.

Hup, door naar de volgende 5". Of is een 8" niet mooier?
Ik vind het meestal zonde, maar nu vooral mooi om iemand kilo's chems te zien vernachelen

Link to comment
On 7/24/2019 at 8:19 PM, Tyneman said:

Dat weet je niet als hij op de grond klapt.

Hup, door naar de volgende 5". Of is een 8" niet mooier?
Ik vind het meestal zonde, maar nu vooral mooi om iemand kilo's chems te zien vernachelen

Fijn dat je het mooi vindt, en bedankt voor je onnodige sarcasme.

Link to comment

Onnodig? Sarcasme is mijnsinziens beter als direct kaputmachen.
En tja, een mens wil soms zijn gevoelens kwijt zonder warnings te smijten. Zolang ik de humor nog kan inzien van je onverantwoorde omgang met onze mooie hobby is er geen probleem toch?
Moment dat er iets serieus fout gaat en je, hopelijk in een ambulance en niet zo'n lange zwarte kar, wordt afgevoerd snap je wellicht dat ik mijn best doe je te behoeden voor je eigen levensgevaarlijke grollen.

Ik kan je ook gewoon een warning geven en een ban van een maand, maar in dit geval zal dat denk ik alleen de situatie gevaarlijker maken.

Maar Wholla ik zal verder zwijgen se.

P.S. **--**--**-- <-- Ik ging zwijgen.

Link to comment
On 7/26/2019 at 9:23 PM, Tyneman said:

Onnodig? Sarcasme is mijnsinziens beter als direct kaputmachen.
En tja, een mens wil soms zijn gevoelens kwijt zonder warnings te smijten. Zolang ik de humor nog kan inzien van je onverantwoorde omgang met onze mooie hobby is er geen probleem toch?
Moment dat er iets serieus fout gaat en je, hopelijk in een ambulance en niet zo'n lange zwarte kar, wordt afgevoerd snap je wellicht dat ik mijn best doe je te behoeden voor je eigen levensgevaarlijke grollen.

Ik kan je ook gewoon een warning geven en een ban van een maand, maar in dit geval zal dat denk ik alleen de situatie gevaarlijker maken.

Maar Wholla ik zal verder zwijgen se.

P.S. **--**--**-- <-- Ik ging zwijgen.

Begrepen. 

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...