Jump to content
PyroForum.nl

Wat zijn alternatieven voor glucosestroop in Rocket Candy?


Slowburn

Recommended Posts

Ik wil graag proberen om vuurpijlen te maken met dit mengsel.
Nu het forum rondgespeurt te hebben en opgezocht waar ik alle ingredienten kon krijgen en heb ik er een heel A4 vol mee geschreven met stappen etc alleen kwam ik maar op één probleem ik kan nergens glucosestroop vinden en zag ik net dat agavesiroop een soort gelijk product is heeft iemand hier ook ervaring mee?

Link to comment

Zal het binnenkort is bestellen, ben volgens mij nu wel goed op de hoogte met wat goed en fout is, en nu is zelf gaan testen.
Wil dan toch proberen om een mengsel te maken met Agavestroop dan weten we dat ook gelijk.

Bedankt voor de hulp! :D

Zal foto's plaatsen met het mengsel met agave als het zo ver is.

Link to comment

compizx, als ik rookbommen maak met kno3/suiker dan krijg ik gewoon een mix die bijna vloeibaarder is dan joghurt, het koelt als je een druppeltje laat vallen binnen 5 minuten maar als je een buisje vult blijft het dik 10 minuten "kneedbaar" (dat je er bijvoorbeeld makkelijk nog een core in kunt duwen)

Link to comment

Dan heb je volgens mij het water er nog niet helemaal uit. r-candy is trouwens iets anders dan een rookbom. De ingredienten komen wel deels overeen, maar de verhoudingen zijn iets anders, bij een rookbom gebruik je vaak nog paraffine/stearine en r-candy komt iets preciezer dan een rookbom.

Link to comment

Rookbom = veel rook, weinig stuwkracht.

Motor = veel stuwkracht.

Zal dan best een verschil in zitten of niet?

Beste Rookbommetje, begin nu eens met wat basis kennis op te doen alvorens je hersenspinsels op andere mensen hun scherm te doen verschijnen.

Je volgende (ondoordachte) onzin post levert je een warning op. En ons rust tot januari.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...