Jump to content
PyroForum.nl

Eindejaars bonus!


Tyneman

Recommended Posts

Om vreemde vragen te voorkomen en onrust bij onze lieve lezertjes te ondervangen hetvolgende.

Er werd geopperd dat het (inmiddels al begonnen) O&N K3Wl probleem op te lossen was door een registratie stop. Dit is waar, maar we willen geen serieuze mensen moeten teleurstellen omdat een aantal zich niet netjes gedragen.

Wel is het zo dat in de regels staat dat elke warningperiode (Straftijd dat je niet mag posten) MINIMAAL een x aantal dagen is.
Dit houd in dat als iemand een foutje maakt je nog steeds gewoon een normale warning krijgt. Doch bij nieuwe K3WlS, die erg graag willen weten waar ze KAS kunnen kopen en weigeren de regels te lezen, kan een mod de straftijd gewoon verlengen (naar eigen inzicht, wijsheid en bui op dat moment)

Voor mij persoonlijk komt dat er vaak op neer dat een (ook een eerste) warning vaak net duurt tot begin januari. How convenient!

Voor alle vaste mensen: Denk dus niet dat we er niets aan doen, ook al valt het niet zwaar op, straffen doen we wel.
Voor de nieuwelingen: Denk na voordat je post! In deze periode straffen we (soms veel) zwaarder als in de regels als minimum staat aangegeven.

Hopelijk is iedereen hiermee gerustgesteld / gewaarschuwd.

Gr33tZ, Tyneman

Link to comment

Eigenlijk is het idee om een registratie stop te houden helemaal niet zo gek, maargoed dat is aan jullie.

Ik wilde eigenlijk nog even 1 ding zeggen.
Vaak komt het voor dat iemand wat doms zegt en dat er een report komt.
Vervolgens vinden nog 10 mensen het nodig om even te schelden en andere BS.
Kansloos ?

Link to comment

ja, kansloos.
Zoals al vaker gezegd hoeft er na de eerste *report* post erg geen commentaar meer te worden gegeven.
Nu kunnen we natuurlijk warnings gaan uitdelen wegens off-topic posten, maar dat is weer zo kinderachtig.

We snappen dat de 100e k*tK3wl vraag op je zenuwen werkt en je graag van leer trekt. Maar daar hebben we mods voor.
Doch sommige mensen schijnen niet te snappen dat hun (serieuze) forumgenoten niet zitten te wachten op het afzeiken van k3wls, maar liever iets nieuws/moois op pyro front zien.

Dus nogmaals het vriendelijke verzoek aan allen:
Als je een foute post tegenkomt...
1 Op het report knopje klikken
2 Een post neerzetten met alleen *report*
3 Rustig wachten tot een mod zich geroepen voelt er iets aan te doen.

Dus na die eerste *report* hoeft er door niemand commentaar meer gegeven te worden!!

Link to comment

Ik vind een registratiestop geen goed idee, want mensen die echt daadwerkelijk interesse hebben in pyrotechniek moeten we dan ook teleurstellen.
Een beter idee lijkt mij een pagina die direct na de 1e keer inloggen (of na elke login) met een waarschuwing in koeienletters dat nutteloze vragen en k3wls geen kans maken en per direct gebanned worden.

Link to comment
  • 11 months later...

IIiiiiiiiijjjjaaaaaaaaaahhhh Hhhhoooooorrrrrrrrrrrrr (Voor de mensen die Ome Joop nog kennen)

Zoals te zien is op het forum gaan we weer lekker richting O&N. Voor de meeste onder ons een tijd van voorbereidingen en test pret. Voor anderen een tijd met veel te veel K3Wls, welke kostbare tijd en energie kosten. Deze tijd besteden we natuurlijk veel liever aan onze hobby!

Vandaar dat er dit jaar natuurlijk weer, gratis en voor niets, bonussen worden uitgedeeld!!

Wat een feest gaat het zijn, dubbele warnings zijn eerder regel als uitzondering, van irritante mensen zijn we iig tot januari af. Het lijkt wel vervroegd Sinterklaas, vol verwachting klopt mijn kleine hartje.

Mensen die dit niet snappen, zie de bovenste post in dit topic.
Een heel korte samenvatting voor mensen die daar te lui voor zijn:

Misdragen = dubbel de lul.

Groeten en veel pyro plezier in deze donkere tijden. :(

Link to comment
  • 1 year later...

Yes, shit done got started!

Voor het 4e jaar op rij bieden wij u allen ook dit jaar weer de:

Eindejaarsbonus



Gratis en voor niets krijgt u nu DUBBELE afkoeltijd in een warningperiode. Ik weet dat er mensen zitten te wachten tot ze kunnen verzilveren, maar geen haast. De actie duurt nog tot eind december.

Eventuele gespaarde warningdagen mogen natuurlijk ten alle tijden ingeleverd worden bij het management en zullen, zolang deze actie duurt, gratis Dubbel worden uitbetaald.

Veel plezier met de voorbereidingen voor een heerlijk eindejaarsfeestje!

Link to comment
  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...