Jump to content
PyroForum.nl

Vuurwerkshow


|>>BulleT<<|

Recommended Posts

Dit topic is gespitst vanaf Forum (Ik Ben), Topic van |>>BulleT<<|

Edit (By Nick)
_____________________________________________________________

Center of science

in het stadje waar ik naar school ga word een nieuw stuk geopend van onze school, het center of science.
nou zijn ^Punk_Demon^ en ik gevraagt of wij voor de opening een vuurwerk show wouden doen met alle chemix tot onze beschikking van school.

onze SK leraar kende mij en punk demon en kwam met het voorstel om vuurwerk te gebruiken bij de opening en toe moest hij natuurlijk aan ons denken omdat wij altijd bij hem advies inwinnen.

maar ik ben bang dat dit ten koste gaat van het halen van stoffen in die stad :cry:

Link to comment
  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

volgende week beginnen we met de voorbeirijdingen en worden we uit de les gehaald.
we hebben dus nog iets van 10 ideeën maar wel dingen met verschillende soorten flash en fountains :wink:

en wij blijven niet helemaal anoniem maar werk mee als "assistenden" :wink: maar natuurlijk mogen wij alles bedenken en consumpies zeggen er zijn wat TOA's die ons dan verder helpen 8)

Link to comment

bedankt :)
ja we gaan ook met fonteinen bezig en het is echt te relaxt dat we onder de les met alle chemix van school mogen bezig zijn.
't is als een kind van 5 in een gigantische snoep/speelgoed winkel waar alles gratis is :wink:
toen ik het nieuws hoorde ging ik helemaal door het lint zoiest had ik nooit durven dromen 8) :D
misschien dat als je alle vertrouwen van je leraar wint dat je een keer met hem kunt afspreken dat je met hem een project gaat doen in de pyrotechniek en zeg dat het goed is voor de kennis van stoffen en de eigenschappen hiervan :wink:

en als alles goed gaat gaan we misschien het hele spektakel of film vast leggen en er een 'film' van maken misschien dat hij hier op de site kan maar ik weet niet of dat gaat aangezien hij wel iets van 2,5 uur zal duuren :roll:

Link to comment

Het voornaamste gebruik van antimoontrisulfide ligt in effect stars( twinklers etc) en komt in bepaalde grofheden voor die verschillende doeleinden hebben.

Verder is het leuk om te horen dat je dit mag doen maar ik heb er twijfels over en ik weet niet of ik dat zou willen doen op school, ten eerste werkt de school mee aan een illegale show+het feit dat 2 kinderen dit alles zouden maken, verder is flash verre van ideaal voor een show, misschien kan je die mee als payload sturen met wat Ti poeder maar daar heb ik het niet zo op+ het feit dat dit waarschijnlijk in het klare zal gebeuren en dan heb je nog voor het betere werk veel ervaring nodig die zelfs de TOA's niet hebben, ik denk aan het grotere werk zals 5" shells, girandolas, grote starmines, enzovoort.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...