Jump to content
PyroForum.nl

World Wide Marijuana March 2008 - 3mei


Recommended Posts

Beste mensen,

Morgen is het 3mei en wordt er over de ganse wereld gewandeld in de naam van de vrede, verdraagzaamheid en vooral, vrijheid.

Men gaat in meer dan 250 steden in de wereld op pad om dichterbij een klein stukje vrijheid te komen. Tot onze grote schrik was er in Amsterdam, de stad van de vrijheid (NOG WEL, maar als H.Ballin z'n zin krijgt niet meer). Dus hebben Cyberskunk (wietforum) en Keesthemad (ganse I-net) toch nog een demonstratie georganiseerd met behulp van vele andere organisaties waaronder; ENCOD, Legalize, Cannabis College, De verdamper B.V. en vele priveépersonen.

Wij gaan met een groep enthousiaste mensen bewijzen dat wij, de "cannabisten" (alle mensen die er om geven) geen criminelen zijn en geen enkele overlast bezorgen naar de rest van de wereld. Wij gaan op de dam staan, wij staan voor onze vrijheid, onze vrijheid om een jointje op te mogen steken en een einde te maken aan de hypocriete nieuwsfeiten.

Wij staan op de dam onder het mom van:

"Begrip Kweken Vrijheid Oogsten" (suffie63)

Mede nadat ik in Amsterdam geweest ben met koninginnedag ben ik het nog eens extra eens met mijzelf, ik ben overal geweest, zo goed als dan maar de enige plaats waar ik het écht gezellig vond was in de coffeeshop Anyday. Sorry maar ik vind een plaats met zachte muziek waar mensen normale gesprekken voeren maatschapelijk beter verantwoorde dan een stel bezopen volwassenen die "joduh joduh" roepen en met alles wat ze vast kunnen pakken gooien. Mede daarom nog eens extra dit motto.

Iedereen is welkom om mee te doen aan onze manifestatie, ook tegenstanders zijn van harte welkom, wij zijn hier om te bewijzen dat wij geen probleem vormen voor de samenleving en daar sta ik voor. Eigenlijk zouden tegenstanders moeten bewijzen dat wij WEL een probleemgroep zijn maar met staatspropeganda en het huidige klimaat schijnt dat niet mogelijk te zijn. Nu weet ik dat er op PF aardig wat mensen rondhangen die ook zo nu en dan wel eens van een beetje wiet houden dus vandaar deze oproep. Er zijn genoeg mensen dus volledig anoniem blijven is helemaal mogelijk.

DUS:

-De Dam
-14:00-16:00
-18+ (jonger kan ook, als je het eens bent met onze belangen)
-<5g softdrugs op zak
-Geen (overmatig) alcoholgebruik

Ik dank u allen indien u komt, doch op korte termijn, velen heb ik reeds gesproken.

Kees.

PS: Het gaat om meer dan een plantje, het gaat om jou en mijn vrijheid en als dit kabinet zijn zin krijgt is niet alleen cannabis weg maar nog veel meer.

See you tomorrow.

Begrip Kweken, Vrijheid Oogsten. (suffie63)

Kees.

De maker van het volgende is ook lid van PF, maar ik weet niet of deze er voor uit wil komen dus die laat ik voorlopig anoniem.

Link to comment

Hoera, leve de vrijheid! Alles wat ons beperkt in het bedoezelen van ons lichaam en onze geest gaan we als betutteling neerzetten, en eens keihard laten zien dat er ook mensen zijn die dit soort wreed onrecht, genaamd gedoogbeleid, zich niet zomaar laten aandoen! Wij storen ons niet aan foutief wetenschappelijk onderzoek waaruit het effect van cannabisgebruik vrij duidelijk geschets word. Komt allen, hoe meer vrijheid hoe beter! :)

Link to comment

hahaha klasse dat je het hier nog even neerzet, ik las het al op het wietforum, zeer goed initiatief. Jammer dat ik er niet bij kan zijn.

Een kabinet die verworven vrijheden afpakt is een zeer grote achteruitgang, we moeten dit niet pikken.

Link to comment

Keesthemad hier,

Paddo's zijn misschien nog verkrijgbaar maar voor zover ik weet al verboden door de minister, en als we niet uitkijken gaat er nog meer naar de klote zo.

Het was erg leuk vandaag, morgen zal ik wel een aantal foto's spammen.

Kees.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...