Jump to content
PyroForum.nl

Drugs Gebruik


ener

Wie gebruikt er drugs en watvoor...  

120 members have voted

  1. 1. Welke drugs gebruik je

    • Drank
      46
    • Cannabis
      20
    • XTC,Speed,ghb,coke
      9
    • Natuurlijke tripmiddelen: salvia/paddo's etc
      5
    • geen
      40


Recommended Posts

zooo...
Als ik wat info moet hebben kan ik hier terecht. Blijkt toch nog weleens handig, ouwe koeien uit de sloot trekken.. Leuk om jullie lekker bezig te zien:)

Ik ga donderdag weer lekker los, ga ook eens puur wiet proberen.. Is nog nieuw. Maar ik laat het weten.
Als ik me het kan herinneren :):)

@ Hieronder: Ik zei ook 'proberen' dan kan ik het vertellen, niet dat mijn mening op dat gebied ertoe doet... maar toch...
En trouwens, gewoon roken, puur tabak. Nog nooit gedaan!*prowde* Wel één keertje, toen we een 'joint' hadden van alleen tabak, om iemand uit mijn oude klas terug te pakken(voor iedereen was ik ineens een junk, en sliep ik onder een brug ed...:S) Mja, dat soort losers zeggen na een heis van een 'nep-joint' "Goed spul man! Hasj?" *-)

Edited by banaantjuh
Link to comment
  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, veel info hier, ik zeg niet alle, maar veel...

Pure wiet proberen, tsjah, sommige mensen zeggen dat de smaak niet te pruimen is... Maarja wie tabak rookt heeft geen smaak mee na een tijdje... Ik vind het persoonlijk wel fijn smaken.

En ja nootmuskaat kan je niet zo lekker van worden als je te veel neemt, maar dat zegt niet dat dat altijd zo is.

Kees.

Link to comment

Als ik dan nog even iets mag toevoegen, nu ik zelf wel regelmatig de toppen van de hennepplant rook (nog wel) merk ik wel dat ik me een stuk makkelijker kan inzetten voor dingen die ik leuk vind, veel beter concentreren. En de dingen die ik niet leuk vond worden ineens wel redelijk, zoals leuke dingen normaal...

Dat vind ik zelf geen nare bijkomstigheid eigenlijk...

Kees.

Link to comment

Ik ken het.. Als ik er in een tussenuur eentje opsteek, en ik daarna gewoon maar maatschappijleer huiswerk ga zitten maken in de les. Zo ver krijg je mij anders nooit!

Dat effect mag ik ook wel graag. Ook het feit dat je meestal zo lekker helder blijft en zo.. :) Alleen mijn actieve motoriek gaat een beetje terug soms. Ik tik vaker toetsen mis en zo. (Als het binnen een halfuur na een J is)

Link to comment

Nootmuskaat staat bekend als gevangenisdrugs. Je schijnt er wel een behoorlijke hoofdpijn aan over te kunnen houden.

Ik rook niet, dus ook geen wied. Maar spacecake is wel grappig. Nee, je gaat er inderdaad niet mee trippen maar het kan je toch behoorlijk op zijn kop zetten. Ikzelf heb ervaring met alle type paddo's met Copelandia (Hawaiian) als favoriet (sterk hallucinerend).

Een bad-trip heb ik nooit gehad maar heb wel eens tijdens prostaatontsteking (jaar mee gelopen) een heftige pijnaanval gehad terwijl ik onder de paddo's zat. That's really not fun !!!!

Zeer heftige tripmiddelen bevatten DMT zoals Ayahuasca, een drank van de amazone indianen.
NIET PROBEREN ALS JE GEEN RUIME ERVARING HEB MET HALUCINERENDE MIDDELEN !!!!

Paddo's laten de wereld er behoorlijk anders uitzien (de mate afhankelijk van soort en docering)
DMT zet je echt in een compleet andere wereld met andere dimmensies. Als je geen ervaring hebt met halucinerende middelen en je neemt gelijk dit weet je niet wat je overkomt en is de kans dat je bad tot very bad gaat erg groot !

Personen die ik ken die LSD hebben geprobeerd hebben er spijt van !
LSD gaat namlijk je lichaam niet meer uit. Kans is groot dat je flash-backs krijgt (op later tijdstip terug raken in een trip) Alle personen die ik ken die LSD geprobeerd hebben, hebben flash-backs gehad !
En als je net op hoogte staat te werken op een ladder en je krijgt een flashback.....dat is natuurlijk behoorlijk #&%# Wil je toch eens een dergelijke heftige ervaring (omdat je al ruime ervaring heb met alle paddo's) kan je beter DMT-achtige nemen (puur roken=heeel heftig, als Ayahuasca (drank) of als Salva (te roken bladeren)) Wanneer je DMT oraal (mond) tot je neemt moet je ook een MAO-remmer innemen daar anders de stof direct door het lichaam wordt afgebroken. Denk er wel om wanneer je MAO-remmers tot je neemt ook bepaalde gifstoffen niet worden afgebroken (vlees, schimmelkaas, yogurt,..)

MAO-remmer + wied of paddo's = 100% heftiger ervaring
MAO-Remmer + speed of XTC = de dood :):)


Wat mij trekt aan halucinerende middelen is dat je de wereld vanuit een heel ander oogpunt kan bekijken.
Normaal doen je hersenen alleen vergelijkingen met materiaal dat je al bekend is.
Echter na het aktiveren van de neurotransmitters krijg je er ineens een gave bij....maar daar moet je ook wat voor inleveren. Communiceren met andere tijdens een trip.....ha, dat gaat niet werken :P
Je wordt zo overspoeld met beelden, gevoelens en ideeen dat het je volledig opslokt.

Explosieven en tripmiddelen op hetzelfde moment = FOUTE BOEL !!!

Als je meer wilt weten van drugs (werking, ervaringen, samenstelling,...) is dit een van de betere sites:

http://www.erowid.org/

Edited by HEman
Link to comment

Ha, met een meisie....

Hebben jullie weleens gehoord van Yohimbe ! :)
Yohimbe is btw ook een MAO remmer.

Yohimbe + paddo + meisie waar je aan mag zitten = Damn good :D
Yohimbe + paddo + meisie waar je niet aan mag zitten = probleem :)

Yohimbe en paddo versterken elkaar en bezorgt je buik vol vlinders.
Tevens krijg je met Yohimbe een vele betere doorbloeding.....van de geslachtsdelen, en dat merk je :P

Wees voor de eerste keer wel voorzichtig met Yohimbe, het is vrij krachtig (hartkloppingen)

Vrouwen zijn gevoelig voor het aminuzuur L-Argine (wordt het tussen de benen wat gevoeliger) en het kruid Damiane.

Link to comment
Vrouwen zijn gevoelig voor het aminuzuur L-Argine (wordt het tussen de benen wat gevoeliger) en het kruid Damiane.


Hej, dat zijn de tips!
Momenteel heb ik een relatie :)
Maar deze ga ik onthouden voor als er ooit nog een dame bij me komt eten :)
(De rest hoef ik jullie niet te vertellen...)
Link to comment

Inderdaad, NOOIT iemand voeren met drugs of e.d. waar hij geen weet van heeft.
Mocht iemand dat toch doen, mogen ze je wat mij betreft een stuk lood ergens in lichaam pompen.

En voordat je ook maar de gedachte hebt iemand Yohimbe te geven....probeer het eens eerst op jezelf en bedenk hoe het zal zijn bij iemand die geen weet heeft. Yohimbe doet aardig vreemde dingen met je op het moment je sexueel geprikkeld wordt. Yohimbe is verkrijgbaar bij de betere drogist, winkels die sport suplimenten en vitamines verkoopt en smartshops.

Een van de beste naar mijn (en vrienden/collega's) ervaring is het produkt: Yohimbe Pro

Helaas wordt er een verbod op verkoop van Yohimbe ingesteld.
Tja, je hebt altijd weer mensen die gelijk 5 tabletten wegslikken en dan krijg je inderdaad wat problemen.

Net als Ephedra paar jaar terug verboden werd. Dit is een kruid dat je stofwisseling behoorlijk omhoog gooit (net als xtc/speed) en zat in de vroegere afslankprodukten. Maar daar hetzelfde verhaal, mensen willen snel afvallen dus namen ze 5 tabletten tegelijk en tja, ook dat gaat niet helemaal goed (XTC/Speed verschijnselen)

Zoals altijd, de goede mensen moeten onder de slechte lijden !

Yohimbe is een natuurprodukt en werkt f*cking goed :)

Edited by HEman
Link to comment

Haha een maatje van mij(die in een studentenhuis woont) kwam een tijdje gelede s'middags thuis en had heel erg honger, zijn koelkast was leeg dus kijkt hij even in de koelkast van andere huisgenoten. Daar stond een heerlijk cakeje. Later op de avond had hij een borrel met mentorgroep, toen begon hij heeeeel erg te spacen en wist zo snel waardoor het kwam.

Hij werd er echt para van vooral omdat hij niet wist waardoor het kwam, iemand die niet weet dat die drugs in zijn lichaam heeft kan heel erg schrikken en paniekerig worden.

Link to comment

Met nu even thuis te zijn (wat niet vaak gebeurd in deze tijd van het jaar) zou ik nog het volgende willen melden wat mij de laatste dagen is opgevallen en mij ook begint te verontrusten en dat is namelijk het volgende feit genaamd 'bingedrinking'.

Mensen hebben voor dit verschijnsel onder jongeren verschillende verklaringen, maar waar het echt om gaat is om op zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk alcohol achterover te gieten om dan zo snel mogelijk dronken te worden.

Ik las vroeger in de krant en op internet dat dit vooral populair was in Nederland en Engeland maar in België nog niet zo extreem. In België zou het voornamelijk egdaan worden door studenten maar de laatste dagen ben ik daar toch aan beginnen tijwfelen want als ik zie hoeveel mensen dit fenomeen kennen en best wel leuk vinden dan krijg ik toch wel een zekere vorm van angst.

Ik ben er 100% van ovetuigd dat Belgische jongeren aanhanger van dit fenomeen zijn geworden omdat er nog altijd één heel gevaarlijk medium in de wereld is en dat is nog altijd de pers.

Tot voor kort had zo goed als niemand in mijn omgeving hierover gehoord maar nu kennen steeds meer mensen het en ik denk dat dit te wijten is aan de pers omdat mede dankzij hun steeds meer mensen zich hiertoe aangesproken voelen.

PS : Er zijn ook individuen binge-drinking omschrijven als : 'meer dan 5 glazen alcohol nuttigen op één avond'. Ik ben er namelijk 100% van ovetuid dat één keer in de week 8-9 biertjes achterover gieten minder erg is als 4 x 5 biertjes op een week. De vraag is dan of die 1 x 8-9 biertjes dan nog als binge-drinking omschreven kunnen worden?

Link to comment

Comazuipen vind ik dan weer een achterlijke term voor achterlijke kranten zoals de telegraaf want 'comazuipen' is een groot woord dat in veel contexten fout gebruikt wordt. Het percentage dat na comazuipen effectief in een coma belandt staat in schril contrast met diegenen die gewoon bewusteloos of gewoon meurgh zijn.

Link to comment

Coma is een staat van diepe bewusteloosheid, iemand die 'last' ondervindt van bewusteloosheid verkeert daarom nog niet in Coma. Iemand die in diepe bewusteloosheid 'vertoeft' daarentegen dan weer wel.

Kortom, coma is een vorm van bewusteloosheid maar bewusteloosheid is daarom nog geen coma.

Link to comment
  • 1 month later...

Ondanks het feit dat objectiviteit de laatste tijd op TV ver te zoeken valt wil ik jullie er toch even op attenderen dat er morgenavond op Nederland 2 een reportage zal worden uitgezonden over het zogenaamde 'Nederwiet'. Sommigen onder de blowers hier zullen morgenavond misschien nog in Amsterdam zitten maar diegenen die thuis zijn zouden eventueel toch eens moeten kijken want dat kan ik jammer genoeg niet.

Normaalgezien maak ik voor zo'n dingen nooit reclame, maar er werd ook melding gemaakt van deze reportage in de betere Belgische kranten waardoor ik denk dat het misschien wel eens een goede reportage zou moeten zijn.

Ik heb wel al vernomen dat er in zal worden uitgelegd hoe de drugstrafieken in de onderwereld (nu nog?) te werk gaan en wat sommige uitbaters van coffeeshops al wel eens durven doen met hun 'goederen'.

Ik weet natuurlijk niet in welke mate de Nederland 2 objectief is, maar ik hoop alleszins dat het geen sensatiezoekers zijn zoals hier.

Edited by Guest
Link to comment

Wij nederlanders beschouwen "nederland 2" wel als de iets serieuzere zender, als ik zo vrij mag zijn.
Aangezien dit samen met N1 en N3 de publieke omproep zenders zijn. In tegenstelling tot bijv veronica en SBS ( GADVERDAMME ).

Link to comment

Nederland 2 is een serieuze zender, de omroep, welke dit uitzend heeft enkel één nadeel, ik weet niet welke omroep het was, maar alle omroepen krijgen geld van de overheid, dat heet staatsfinanciering, ofwel, er zit altijd een bevooroordeeld randje aan, al gaat het in Nederland wel vaak iets verder dan in het buitenland.

Ik vond het een redelijk programma, maar wat ik jammer vind is dat er altijd vanuit gegaan wordt dat drugs gestopt moeten worden, waarom ? Wat is er mis met je van tijd tot tijd even relaxed voelen... En die agent die het woord voerde was enkel bezig dit zoveel mogelijk te bereiken terwijl de vraag die je moet stellen eerder is, wat schiet het volk hier mee op, zijn wij er bij gebaad dat er miljarden worden gepompt in iets wat we toch niet kunnen/moeten stoppen...

Dat is het naieve van de overheid, oké, de Nederlandse overheid is wel redelijk soepel, maar met dit Christenbewind zijn al veel normen en waarden opgedrongen en vrijheden afgenomen, dus let goed op voor je het weet maken ze meer kapot dan je lief is.

Ik meen het oprecht als ik zeg dat ik de politiek zielig vind, vrijwel nooit, écht zelden wordt er objectief naar iets gekeken, wordt er gekeken wat het beste is voor wie en wat minder goed is voor wie, laat staan dat er een rationele beslissing genomen wordt, politici zijn in veel gevallen opgeschoten sjakies met net even te veel belangen die ze behartigen.

Stemmen moet je doen, stem verstandig, stem Jeroen.

Kees.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...